دعوت آلبرتا از متقاضیان اکسپرس انتری با حداقل امتیاز 352

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، جدیدترین خبرهایی که از استان آلبرتا به دست خبرنگاران رسیده است حکایت از این دارند که این استان کانادا در 31 جولای و 7 آگوست دو پذیرش برگزار کرده که طی آنها مجموعا برای 354 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان صادر کرده است.

دعوت آلبرتا از متقاضیان اکسپرس انتری با حداقل امتیاز 352

استان آلبرتای کانادا مورخ 31 جولای برای 319 متقاضی منتخب اکسپرس انتری اعلامیه تمایل یا Notification of Interest صادر کرد؛ حد اقل امتیاز این متقاضیان در سیستم جامع رتبه بندی 400 بوده است. حجم اولین پذیرش برگزار گردیده در آگوست به مراتب کمتر بود و طی آن تنها 35 اعلامیه تمایل برای متقاضیان اکسپرس با حداقل 352 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی صادر شد.

لازم به ذکر است اعلامیه های تمایل که از آنها به اختصار به NOI یاد می گردد به وسیله راستا مهاجرتی اکسپرس انتری آلبرتا صادر می شوند؛ این راستا مهاجرتی به برنامه مهاجرت استانی آلبرتا اجازه می دهد در سیستم اکسپرس انتری فدرال در پی متقاضیانی بگردد که واجد شرایط هستند و از آنها برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان به منظور اقامت دائم دعوت می نماید.

از اولین پذیرش مرتبط با راستا اکسپرس انتری آلبرتا که بیش از یک سال پیش برگزار گردید، برنامه مهاجرت استانی آلبرتا تا کنون 27 پذیرش برگزار نموده و مجموعا 5382 اعلامیه تمایل یا Notification of Interest یا به اختصار NOI صادر نموده است. متقاضیانی که مایل هستند به وسیله این راستا و بسیاری از برنامه های مهاجرت استانی دیگر که مرتبط با اکسپرس انتری هستند مهاجرت نمایند می بایست در نخستین گام پروفایل اکسپرس انتری بسازند.

جالب است بدانید داشتن پیشنهاد کار یا سابقه کار قبلی در آلبرتا از جمله شرایط راستا اکسپرس انتری آلبرتا نیست. اما متقاضیان باید حتما در شغلی شاغل باشند که از توسعه مالی و اولویت های تنوع سازی استان آلبرتا حمایت کند. با این حال آلبرتا لیستی از این مشاغل ارائه ننموده است. علاوه بر این، متقاضیان باید حداقل 300 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی اکسپرس انتری یا به اختصار CRS داشته باشند.

برنامه مهاجرت استانی آلبرتا گفته است که اولویت را به متقاضیان با شرایط زیر می دهد:

  • داشتن پیشنهاد کار/سابقه کار قبلی در آلبرتا
  • فارغ التحصیلی از دانشگاه های آلبرتا و پیشنهاد کار معتبر؛ یا
  • سکونت یکی از والدین، فرزندان یا خواهر/برادران در آلبرتا

گذشته از این، عواملی هم هستند که شانس پذیرفته شدن متقاضی را کاهش می دهند. از جمله:

  • انقضای اکسپرس انتری ظرف مدت سه ماه پس از پذیرش
  • مشاغلی خاص نظیر مشاغلی که در لیست مشاغل غیرواجدشرایط راستا فرصت آلبرتا لیست شده اند.

راستا اکسپرس انتری آلبرتا متقاضیانی را ممکن است انتخاب کند که امتیازشان در سیستم جامع ربه بندی بسیار کمتر از امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری فدرال است. مثلا در پذیرش 10 جولای 2019 حد اقل امتیاز 425 بود که بالاترین امتیاز در پذیرش های برنامه مهاجرت استانی آلبرتا تا کنون محسوب می گردد. در عین حال، نسبت به حدنصاب امتیاز در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری بسیار پایین تر بوده است.

اکسپرس انتری فدرال چیست؟

لازم به ذکر است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1023

به "دعوت آلبرتا از متقاضیان اکسپرس انتری با حداقل امتیاز 352" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت آلبرتا از متقاضیان اکسپرس انتری با حداقل امتیاز 352"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید