خبرنگاران دوچرخه سوار زنجانی در مسابقات جهانی بلژیک خوش درخشید

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، زنجان - خبرنگاران - رییس هیات دوچرخه سواری استان زنجان، گفت: مهدی محمدی که به عنوان تنها نماینده دوچرخه سواری معلولان ایران، راهی رقابت های کاپ جهانی بلژیک شده بود با نشان دادن توانمندی بالای خود برای کشور و استان فخرآفرین شد.

خبرنگاران دوچرخه سوار زنجانی در مسابقات جهانی بلژیک خوش درخشید

فرهاد عصفوری، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: این دوچرخه سوار شایسته و مجرب زنجانی در این مسابقات که آدینه /17 اردیبهشت ماه جاری/ با حضور قهرمانان دنیای این رشته ورزشی برگزار گردید، توانست نتیجه خوب و قابل قبولی را داشته باشد که این درخور تقدیر و تحسین است.

وی، گفت: محمدی در رنکینگ 18 دوچرخه سوار معلول اول دنیا در کلاس C5 توانست به ترتیب رنکینگ های دنیای نفر 11، 14، 15، 17 و 18 دنیا را پشت سر گذاشته و در صندلی 18 قرار گیرد.

عصفوری که به عنوان مربی و سرپرست این دوچرخه سوار مطرح زنجانی را در این رقابت های همراهی و راهنمایی می کرد با بیان اینکه محمدی به خاطر تثبیت سهمیه پارالمپیک 2021 توکیو در مسابقات دنیای بلژیک حاضر شده بود، گفت: امید است کلکسیون افتخارات این دوچرخه سوار زنجانی با شرکت در رقابت های پارالمپیک توکیو، تکمیل تر گردد.

وی اضافه نمود: این دوچرخه سوار شایسته زنجانی در بازی های پارآسیایی جاکارتا با به دست آوردن نشان برنز در ماده پیست سهمیه کسب نموده بود و در مسابقات بلژیک نیز به دنبال کسب سهمیه در بخش جاده و همچنین ثبت امتیازاتش در رنکینگ دنیای بود.

عصفوری گفت: طبق ضوابط کمیته ملی پارالمپیک باید یک رکوردگیری نیز انجام گردد که محمدی پس از کسب موفقیت در این رکوردگیری نهایی، به بازی های 2021 توکیو اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این ورزشکار صاحب نام زنجانی در ماده تعقیبی انفرادی قهرمان آسیا است و رکوردش در طول چند سال معین است بنابری رکورد خود در همین ماده را باید تکرار کند که امید است بهتر از رکوردهای قبلی خود عمل کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 874

به "خبرنگاران دوچرخه سوار زنجانی در مسابقات جهانی بلژیک خوش درخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دوچرخه سوار زنجانی در مسابقات جهانی بلژیک خوش درخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید