جریمه چهار نانوایی در کرمانشاه به دلیل گرانفروشی و کم فروشی

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، معاون بازرسی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از جریمه چهار نانوایی در کرمانشاه به دلیل گرانفروشی و کم فروشی اطلاع داد .

جریمه چهار نانوایی در کرمانشاه به دلیل گرانفروشی و کم فروشی

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از کرمانشاه، مسعود بیگلری معاون بازرسی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از جریمه چهار نانوایی در کرمانشاه به دلیل گرانفروشی و کم فروشی اطلاع داد و گفت: همچنان نظارت و بازرسی جدی بر کیفیت پخت نان و کنترل توزیع آرد استان در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

او گفت : هیچ مشکل و کمبودی در تأمین آرد وجود ندارد و در صورت احتیاج، آرد مازاد بر مصرف تأمین و برای ارایه خدمات به واحد های پخت نان تزریق خواهد شد.

او با بیان این که نان به اسم بخش اصلی سبد غذایی مردم به تعداد می رود، اضافه نمود: بهبود کیفیت پخت نان مورد انتظار مردم است و در این راستا نظارت و بازرسی مستمر به وسیله بازرسان سازمان صمت بر عملکرد نانوایی های سطح استان انجام می گردد.

بیگلری با بیان این که واحد های نانوایی موظف اند بر اساس ساعات پخت نان که از طرف اتحادیه نانوایان به آن ها اعلام شده نسبت به پخت نان اقدام و با بازرسان همکاری لازم را داشته باشند، اضافه نمود: باید با آرد اختصاص یافته به هر نانوایی نان پخت گردد و با متخلفان عرضه خارج از شبکه برخورد جدی خواهد شد .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1065

به "جریمه چهار نانوایی در کرمانشاه به دلیل گرانفروشی و کم فروشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه چهار نانوایی در کرمانشاه به دلیل گرانفروشی و کم فروشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید