توسعه دانش بنیانی در الویت برای استان تهران

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، استاندار تهران گفت: با توجه به ظرفیت های استان مقرر شده در اولویت های توسعه ای، توسعه دانش بنیانی استان تهران مورد تاکید قرار گیرد.

توسعه دانش بنیانی در الویت برای استان تهران

منصوری در جلسه امروز با اشاره به آنالیز طرح های اشتغال استان از محل تبصره 16 اظهار کرد: بیش از 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خرد و خانگی در استان تهران در نظر گرفته شده که جزئیات مربوط این تسهیلات و سهم دستگاه های مختلف در این جلسه آنالیز شد.

وی ادامه داد: آیین نامه پرداخت این تسهیلات به وسیله دو وزارتخانه باید تایید گردد که هنوز این موضوع انجام نشده و پیگیری می کنیم تا سریعتر عملیاتی گردد.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به ابلاغ سند تحول دولت تاکید نمود: این سند فاخر و متعالی، زوایای توسعه آینده استان را معین می نماید که با توجه به ظرفیت های استان از جمله وجود اساتید، نخبگان، سرمایه گذاران و شرکت های دانش بنیان با نظر سازمان برنامه کل کشور مقرر شده در اولویت های توسعه ای، توسعه دانش بنیانی استان تهران مورد تاکید قرار گیرد.

منصوری گفت: اولویت دانش بنیانی استان تهران احتیاج به تصویب شورای برنامه ریزی داشت که طی دو جلسه این مسئله آنالیز شد، چراکه این سند مبنای تامین اقتصادی و اعتبارات سال های آینده استان در منابع برنامه و بودجه خواهد بود.

وی با اشاره به اصلاح بخشی از ضوابط اجرایی پروژه ها در استان تهران اعلام نمود: با توجه به اشکالات آیین نامه ای بعضی پروژه های دستگاه های اجرایی و مجموعه شهرداری ها از نظر فنی و تضامین پروژه به لحاظ کیفیت سه جلسه کمیته فنی جهت تنظیم آیین نامه مکمل برگزار گردید.

استاندار تهران اعلام کرد: کلیات این آیین نامه در زمینه نحوه استفاده از مشاورین ذیصلاح، اصلاح فرآیند تضامین، موضوع زمین و معارضین و مسائل دیگر جهت بهبود فضای اجرای پروژه های عمرانی استان از مرحله انتخاب و معین زمین تا مرحله طراحی و اجرا در شورای برنامه ریزی تصویب شد و جزئیات آن در شورای فنی تکمیل می گردد.

خبرنگاران اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1389

به "توسعه دانش بنیانی در الویت برای استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه دانش بنیانی در الویت برای استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید