تحویل 6 هزار واحدمسکونی به خانوار های دارای 2معلول تا خاتمه سال

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، شریعتمداری از تحویل 6 هزار واحد های مسکونی به خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند، اطلاع داد.

تحویل 6 هزار واحدمسکونی به خانوار های دارای 2معلول تا خاتمه سال

جهت دریافت خدمات قیمت ساخت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش ، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: تحویل واحد های مسکونی بخشی از تعهد بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای ساخت 14 هزار واحد مسکونی به خانواده های دارای دو معلول و بیشتر است.

وی افزود: تکمیل و تحویل حدود 2 هزار و 400 واحد مسکونی در سطوح روستایی با متوسط 65 متر مربع مساحت با قبول تعهد از سوی بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب یاری بلاعوض و تسهیلات و همچنین آورده سازمان بهزیستی مورد تعهد طرفین نهاده شد و امیدواریم این واحد ها تا انتها سال تکمیل و تحویل خانواده ها گردد.

وزیر تعاون گفت: همچنین در سطوح شهری هم 3 هزار و 500 واحد مسکونی با متوسط 75 متر مربع مساحت که هم اکنون نیمه کاره و در مراحل مختلف ساخت و ساز است با یاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی شامل 150 میلیارد تومان یاری بلاعوض نقدی و 70 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای تکمیل و تحویل به خانواده ها تامین اقتصادی شده و عملیات تکمیل آن ها اجرا می گردد.

وی اضافه نمود: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) هم در این جلسه 50 میلیارد تومان یاری را تعهد کرد و بقیه مبالغ مورد احتیاج تکمیل این واحد ها هم در تعهد سازمان بهزیستی است که تا انتها سال تحویل خانواده ها گردد.

شریعتمداری همچنین از آغاز مذاکره با بنیاد مستضعفان برای ساخت 4 هزار واحد مسکونی دیگر اطلاع داد و گفت: مقرر شد دو طرف در نخستین فرصت ممکن مذاکرات آغاز این طرح را آغاز نمایند تا به لطف الهی این امر به برگ زرین دیگری در زمینه خدمت رسانی به معلولان بدل گردد.

وی اضافه نمود: از ابتدای فعالیت بهزیستی تا به امروز 123 هزار واحد مسکونی برای مددجویان ساخته شده است که 87 هزار واحد آن در عمر این دولت و البته به همت خیرین و سایر دستگاه ها بوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین ابراز امیدواری کرد با ساخت 4 هزار واحد جدید با یاری و تعهد بنیاد مستضعفان و 14 هزار واحد ثبت نام شده قبلی، خانواده های دارای دو معلول و بیشتر صاحب خانه شوند و گفت: امیدواریم با غربالگری و روش های مناسب دیگر، از این پس کشور وارد چرخه فراوری خانواده های دارای معلول نگردد، اما اگر خانواده های دارای چند معلول دیگری در کشور باشند، خانه دار شدن آن ها در تعهد دولت و سازمان بهزیستی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 175

به "تحویل 6 هزار واحدمسکونی به خانوار های دارای 2معلول تا خاتمه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل 6 هزار واحدمسکونی به خانوار های دارای 2معلول تا خاتمه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید