بورس مسکن آماده طرح در صحن دولت

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، خبرنگاران : معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سرمایه گذاری در بورس مسکن می تواند با کمترین سرمایه به وسیله خرید یونیت انجام گردد، گفت: عرضه پروژه های مسکن و حمل و نقل آماده طرح در صحن دولت است.

بورس مسکن آماده طرح در صحن دولت

جهت دریافت خدمات نحوه ساخت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا ،محمود محمودزاده درباره آخرین شرایط موضوع بورس مسکن و حمل و نقل که طی روزهای اخیر مطرح شده گفت: در بحث بورس مسکن موضوع اصلی صندوق های زمین و ساختمان است که یک مشکل آیین نامه ای داشت و به همین دلیل سال ها متوقف بود. این اصلاح آیین نامه در کمیسیون تخصصی دولت انجام شد. حال باید در صحن دولت مطرح گردد تا بتوانیم پروژه هایی را به وسیله بورس معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: ما می توانیم پروژه های متعددی را با راه اندازی این سیستم در بورس معرفی کنیم و امکان تقویت آن نیز وجود دارد.

محمودزاده با بیان اینکه سرمایه گذاری در بورس مسکن می تواند با کمترین سرمایه انجام گردد گفت: عرضه پروژه ها به صورت متری خواهد بود و در واقع متقاضیان می توانند یونیتهای بورس را خریداری نمایند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید نمود: مسکن همواره ارزش اضافه کرده خود را دارد و ضرر در آن نیست. پروژه های مسکونی، سرمایه گذاری بلندمدت تری نسبت به سایر سرمایه گذاری ها است و بازدهی خوبی را هم خواهد داشت.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 200

به "بورس مسکن آماده طرح در صحن دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس مسکن آماده طرح در صحن دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید