برنامه های هفته صنایع دستی در استان فارس برگزار می گردد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: هم زمان با فرارسیدن روز جهانی صنایع دستی و شروع هفته صنایع دستی ویژه برنامه های متعددی در استان برگزار می گردد.

برنامه های هفته صنایع دستی در استان فارس برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، مصیب امیری امروز 20 خردادماه 1399 با اعلام این خبر اضافه نمود: به همین مناسبت در روز 22 خرداد ماه مصادف با برنامه بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی در مرکز تجارت جهانی صنایع دستی مهستان با حضور مسئولین استان و هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی برگزار می گردد.

او ادامه داد: به مناسبت هفته صنایع دستی جلسه هماهنگی با موضوع شیراز شهر جهانی صنایع دستی به میزبانی معاونت گردشگری و امور زائرین استانداری فارس برگزار می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس اظهار کرد: در این هفته ویژه برنامه های متعددی توسط خانه های صنایع دستی برگزار می گردد و همچنین برگزاری نشست های تخصصی با هنرمندان و فراوریکنندگان صنایع دستی، تکریم و ملاقات با پیشکسوتان صنایع دستی و بازدید از کارگاه های فراوری صنایع دستی برگزار خواهد شد.

امیری اضافه نمود: به همین مناسبت در سطح شیراز با همکاری شهرداری شیراز تصاویر پیشکسوتان و هنرمندان صنایع دستی و تبلیغات محیطی به صورت گسترده انجام خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 293

به "برنامه های هفته صنایع دستی در استان فارس برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های هفته صنایع دستی در استان فارس برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید