برق لوکس ترین هتل دنیا قطع شد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، در پی پرداخت نشدن قبض برقی سه میلیون دلاری برای یکی از لوکس ترین هتل های ترکیه، این هتل در تاریکی فرو رفت. هتلی مجلل در ترکیه که به عنوان یکی از لوکس ترین مقصدهای تفریحی گردشگران در سال2010 معرفی شده است، به علت داشتن قبوض پراخت نشده برق، در تاریکی کامل به سر می برد.

برق لوکس ترین هتل دنیا قطع شد

این هتل که کاخ مردان(Mardan Palace) نام دارد و جایزه لوکس ترین هتل پیشرو در دنیا را از مراسم اهدای جوایز بهترین های مسافرتی دنیا به خود اختصاص داده برای پرداخت قبض برقی سه میلیون دلاری تنها سه هفته فرصت دارد.

از نکات جالب توجه در این خصوص آن است که به گفته یکی از مقامات ارشد این هتل، سیستم روشنایی این ساختمان کاملا به وسیله یک ژنراتور تامین می گردد از این رو صدور قبضی با این مبلغ تنها متعلق به دیگر مصارف برقی آن به شمار می رود.

سال گذشته این هتل مبلغ پنج میلیون دلار که به صورت ماهانه بیش از 300 هزار دلار می شده است را نیز برای پرداخت قبوض برق هزینه نموده بود.

این هتل که در ماه مه سال 2009 با هزینه ای معادل یک میلیارد و 400 میلیون دلار افتتاح شد، از 546 اتاق و 10 رستوران برخوردار بوده و از استخری برخوردار است که به صورت یک ساحل خصوصی بوده و برای ساخت آن 9 هزار تن خاک از مصر وارد شده است. علاوه بر آن زمین گلفی با وسعت بسیار زیاد نیز از جمله تفرجگاه های این هتل به شمار می رود.

لازم به ذکر است هزینه افتتاحیه آن 35 میلیون دلار بوده که 17 میلیون دلار آن صرف خرید نقره جات شد. مجله فوربس در ماه مه 2009، ثروت مالک این هتل را 600 میلیون دلار اظهار داشت.

منبع : جام جم آنلاین

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 21 مهر 1403 بروزرسانی: 21 مهر 1403 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1579

به "برق لوکس ترین هتل دنیا قطع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برق لوکس ترین هتل دنیا قطع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید