برقراری مجدد پروازهای لوفتهانزا

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، تا اواخر ماه جون گروه هواپیمایی لوفتهانزا به 130 مقصد پرواز خواهد داشت

گروه هواپیمایی لوفتهانزا از برقراری دوباره پروازهای لوفتهانزا تا خاتمه ماه جون اطلاع داد.

برقراری مجدد پروازهای لوفتهانزا

از ابتدای ماه جون هواپیمایی لوفتهانزا، یورووینگز، و هواپیمایی سوئیس سرویس های پروازی خود از منچستر، بیرمنگام، ادینبرو (ادینبورگ)، و دوبلین به مقصد فرانکفورت، زوریخ، دوسلدورف، هامبورگ، اشتوتگارت و کلن را از از سر خواهند گرفت.

این ایرلاین ها همچنین قصد دارند تا پروازهای خود از فرودگاه هیترو لندن را افزایش دهند.

در مجموع، این خطوط هوایی از شروع ماه بعد 63 پرواز در هفته خواهند داشت.

با بیش از 106 مقصد در آلمان و اروپا و بیش از 20 مقصد میان قاره ای، تعداد پروازهای این ایرلاین ها تا انتها ماه جون به طرز محسوسی برای تمامی مسافران افزایش پیدا خواهد نمود.

هری هامیستر، مدیر هیئت مدیره هواپیمایی لوفتهانزا گفت: گروه هواپیمایی لوفتهانزا در نظر دارد تا انتهای ماه جون، حدود 1800 پرواز دو طرفه را در بیش از 130 مقصد بین المللی برقرار کند.

با برنامه پروازی که گروه هواپیمایی لوفتهانزا تدارک دیده است، این شرکت هواپیمایی نقشی اساسی در تجدید قوای زیرساخت های صنعت هوایی که بخشی اساسی از اقتصاد آلمان و اروپا را تشکیل می دهند، خواهد داشت.

مردم خواستار از سرگیری سفرهای تجاری و گردشگری هستند، به همین دلیل است که ما همچنان گام به گام در حال اضافه کردن پروازها در ماه های آینده هستیم تا کشورهای اروپایی را به یکدیگر و در نهایت اروپا را به دنیا متصل سازیم.

پروازهای اضافی لوفت هانزا در نیمه اول ماه جون در آلمان و اروپا از فرانکفورت به مقاصد هانوفر، مایورکا، صوفیه، پراگ، منچستر، بیلوند، نیس، بوداپست، ریگا، دوبلین، کراکوف، بخارست و کیف انجام خواهد شد.

همچنین پروازهای مونیخ به مقاصد: مونستر/ اسنابروک، زیلت، روستوک، وین، زوریخ، بروکسل و پالما د مایورکا خواهد بود.

گفتنی است برنامه پروازی هواپیمایی لوفتهانزا 19 پرواز به مقاصد طولانی را نیز شامل می گردد، که 14 راستا نیز در ماه می به آن ها اضافه خواهد شد.

در مجموع، هواپیمایی لوفتهانزا، هواپیمایی سوئیس و یورو وینگز تا اواسط ماه جون، هر هفته تقریبا 4 پرواز به بیش از 70 مقصد بین المللی خواهند داشت.

از سرگیری بیشتر پروازهای طولانی راستا هواپیمایی لوفتهانزا از نیمه دوم ماه جون خواهد بود.

منبع: فلای تودی
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 260

به "برقراری مجدد پروازهای لوفتهانزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری مجدد پروازهای لوفتهانزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید