افزایش چشمگیر ارزش سهام باشگاه رم به لطف ورود مورینیو

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، انتصاب سرمربی پیشین تاتنهام به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال رم، باعث افزایش چشمگیر ارزش سهام جالوروسی شده است.

افزایش چشمگیر ارزش سهام باشگاه رم به لطف ورود مورینیو

به گزارش خبرنگاران، اولین منفعت استخدام ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال رم شامل حال این تیم شد.

مورینیو اگرچه از سرانجام فصل جاری کارش را در رم شروع خواهد نمود اما پیوستن اش به این تیم از همین حالا بر شرایط جالوروسی تأثیر مثبت گذاشته است.

به دنبال اعلام انتصاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتبال رم، ارزش سهام این باشگاه در بازار بورس میلان 21 درصد افزایش پیدا نموده است.

سیر صعودی قیمت سهام باشگاه رم که تحت مالکیت دن فردکین آمریکایی قرار گرفته است، از ساعت 15 روز گذشته (سه شنبه) که خبر استخدام مورینیو به صورت رسمی اعلام شد، شروع شد و به 0.3195 یورو به ازای هر سهم رسید.

مورینیو در حالی با قرارداد سه ساله به رم پیوسته است که از سال 2015 که راهنمایی چلسی را برعهده داشت دیگر پیروز به قهرمانی در لیگ های داخلی یا لیگ قهرمانان اروپا نشده است. آخرین عنوانی که او کسب نموده قهرمانی لیگ اروپا به همراه منچستر در سال 2017 بود.

این مربی پرتغالی که دو هفته پیش به دلیل کسب نتایج ضعیف در تاتنهام از این تیم اخراج شد در سرانجام فصل جاری جانشین پائولو فونسکا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 871

به "افزایش چشمگیر ارزش سهام باشگاه رم به لطف ورود مورینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش چشمگیر ارزش سهام باشگاه رم به لطف ورود مورینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید