اشاره ساری به احتمال تمدید قراردادش با لاتزیو

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، سرمربی تیم فوتبال لاتزیو به خاطر تأثیر بسزایی که در پیشرفت عملکرد این تیم داشته ممکن است از باشگاه پاداش بگیرد.

اشاره ساری به احتمال تمدید قراردادش با لاتزیو

به گزارش خبرنگاران، فرایند خوب تیم فوتبال لاتزیو با پیروزی 3 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) این تیم مقابل سالرنیتانا در هفته دوازدهم سری A ایتالیا ادامه پیدا کرد.

به لطف پیروزی شب گذشته اش، لاتزیو 21 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد. این تیم اما تا رسیدن به جمع 4 تیم بالای جدول تنها یک امتیاز فاصله دارد. به همین علت عملکرد سرمربی تیم مائوریتزیو ساری مورد توجه سران باشگاه لاتزیو قرار گرفته است و به همین علت هم آنها در نظر دارند که قرارداد این مرد ایتالیایی را تمدید نمایند. در واقع این سرنخی بود که خود ساری پس از پیروزی مردانش به خبرنگاران داد.

ساری در تابستان سال جاری با لاتزیو قراردادی دو ساله بست اما اخیراً شنیده می گردد که باشگاه میخواهد مدت قرارداد او تا انتها فصل 25-2024 تمدید کند.

ساری 62 ساله با خودداری از تکذیب این موضوع گفت: نمی دانم چه بگویم. این موضوع هنوز در مراحل اولیه است. در هر حال من در لاتزیو احساس خوبی دارم و از کار با این گروه از بازیکنان لذت می برم. حمایت طرفداران هم مرا غافلگیر نموده است. طرفداران لاتزیو، بسیار باشعور، پرشور و شکیبا هستند.

با وجود اینکه روزهای ساری در لاتزیو به خوبی سپری می گردد، او هنوز هم دوران مربیگری اش در ناپولی را برترین بخش از حرفه اش می داند.

ساری در مقایسه دوران مربیگری اش در ناپولی و مقطع کوتاهی که در لاتزیو بوده است، گفت: ناپولی یک چیز دیگر بود. در جهان کمتر محلی را می توانید پیدا کنید که حال و هوایش مانند آنجا باشد به خصوص اگر اوضاع بروفق مرادتان پیش برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1117

به "اشاره ساری به احتمال تمدید قراردادش با لاتزیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشاره ساری به احتمال تمدید قراردادش با لاتزیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید