شروع چالش ورزش درخانه ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، رئیس اداره تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از اجرای چالش ورزش درخانه ویژه دانشجویان دانشگاه اطلاع داد.

شروع چالش ورزش درخانه ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، عزیزاله ایروان جم، رئیس اداره تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به آغاز چالش ورزش درخانه در دانشگاه گفت: چالش ورزش درخانه، به مناسبت آزادسازی خرمشهر و به منظور تشویق دانشجویان دانشگاه و خانواده های آنان به ورزش کردن در خانه برنامه ریزی شده است.

ایروان جم توضیح داد: در این روز ها کرونایی که بسیاری از باشگاه های ورزشی تعطیل شده اند، شاهد کاهش تحرک و فعالیت ورزشی بین دانشجویان هستیم، لذا کوشش می گردد تا با برگزاری برنامه های مختلفی همچون چالش ورزش درخانه، به وسیله فضای مجازی دانشجویان دانشگاه همراه با خانواده های آنان را به ورزش کردن تشویق شوند.

رئیس اداره تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان نمود: فراخوان دانشجویان برای شرکت در این چالش از امروز (سوم خرداد) آغاز شده که دانشجویان می توانند با استفاده از ابزار های ورزشی یا تجهیزات منزل، به مدت حداکثر یک دقیقه به صورت انفرادی یا خانوادگی نسبت به انجام حرکت ورزشی (انجام حرکات ورزشی ابتکاری) اقدام کرده و ویدئوی چالش خود را برای کارشناسان ما بفرستند.

وی زمان برگزاری این چالش را روز سه شنبه 18 خرداد امسال بیان کرد و گفت: در ابتدای فیلم ارسالی دانشجویان باید خود را معرفی نماید (نام و نام خانوادگی و رشته تحصیلی) و فیلم را به وسیله پیغام رسان واتس اپ به شماره 09171454682 ویژه خواهران و شماره 09171452023 ویژه برادران ارسال نماید.

ایروان جم شرایط و نحوه فیلم دریافت را اینگونه مطرح نمود: خواهران و برادران در حین انجام چالش و دریافت ویدئو پوشش مناسب داشته باشند و فیلم برداری از حرکات باید به گونه ای باشد که از ابتدا تا سرانجام پیوسته بوده و قطع نگردد و همچنین زاویه فیلم برداری مناسب و تمام بدن فرد را پوشش دهد.

رئیس اداره تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان یادآور شد: پس از انجام داوری به ویدئو های برتر جوایز نفیسی اهداء می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 926

به "شروع چالش ورزش درخانه ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع چالش ورزش درخانه ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید