آخرین جزئیات از ورود آیفون 14 به گمرک ، از ورود چه نوع گوشی هایی به کشور جلوگیری می گردد؟

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، سخنگوی گمرگ در مورد ورود گوشی آیفون 14 گفت: مسئولیت ثبت سفارش، ممنوعیت یا محدودیت آن با وزارت صمت است و همانطور که گفته شد مانند سایر کالاها، اگر برای این مدل گوشی هم وارد کننده ای از قبل ثبت سفارش انجام داده باشد ورود آن به کشور بلامانع است.

آخرین جزئیات از ورود آیفون 14 به گمرک ، از ورود چه نوع گوشی هایی به کشور جلوگیری می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، سید روح اله لطیفی اضافه نمود: در پنج ماهه نخست امسال 3 میلیون و 969 هزار و 724 دستگاه تلفن همراه به ارزش بالای 600 دلار به کشور وارد شده است.

وی افزود: در پنج ماهه نخست امسال 3 میلیون و 969 هزار و 724 دستگاه تلفن همراه به ارزش بالای 600 دلار به کشور وارد شده است.

به گفته او، کالایی که دارای ثبت سفارش معتبر، منشا ارز تایید شده، دارای قبض انبار و ممنوعیت قانونی برای آن کالا اعلام نشده باشد، قابلیت ترخیص از گمرک را دارد؛ در حال حاضر فقط گوشی های بالای 600 دلار که بخشی از آن گوشی های آیفون هستند و از گذشته ثبت سفارش شده باشند امکان ترخیص دارند، در غیر این صورت از ورود آن به کشور جلوگیری می گردد.

سخنگوی گمرگ در مورد ورود گوشی آیفون 14 نیز گفت: مسئولیت ثبت سفارش، ممنوعیت یا محدودیت آن با وزارت صمت است و همانطور که گفته شد مانند سایر کالاها، اگر برای این مدل گوشی هم وارد کننده ای از قبل ثبت سفارش انجام داده باشد و سایر شروط را داشته و مجوزهای قانونی را اخذ کند، ورود آن به کشور بلامانع است.

  • ماجرای فروش کیلویی گوشی های موبایل متروکه | واکنش مدیرعامل سازمان اموال تملیکی
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1375

به "آخرین جزئیات از ورود آیفون 14 به گمرک ، از ورود چه نوع گوشی هایی به کشور جلوگیری می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات از ورود آیفون 14 به گمرک ، از ورود چه نوع گوشی هایی به کشور جلوگیری می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید