سعادتمند: 15 بلیت اضافه برای تیم خریدیم ولی هواپیما پٌر بود

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با وجود اینکه برای ایجاد فاصله بین بازیکنان 15 بلیت اضافه خریده بودیم ولی حتی بیشتر از تعداد مسافران داخل هواپیما بلیت فروخته بودند.

سعادتمند: 15 بلیت اضافه برای تیم خریدیم ولی هواپیما پٌر بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احمد سعادتمند در گفت و گو با رادیو ورزش در خصوص مشکلاتی که در سفر استقلال به اهواز به وجود آمد گفت: در این مدت بازیکنان تیم با انگیزه تمرین کردند ولی متاسفانه علیرغم اینکه بیش از 15 بلیط اضافه تهیه نموده بودیم نمی دانم روی چه حسابی عزیزان هواپیما را کامل پر کردند. این موضوع اتفاق بدی بود و اصلا فکر نمی کردیم شرایط به این شکل پیش برود و از این بابت من گله مند هستم.

وی اضافه کرد: البته ما پرواز برگشت تیم را چارتر گرفته ایم ولی بازیکنان تیم ما حتی یک جایگاه هم با هم فاصله نداشتند. ما دو به یک بلیط گرفته بودیم ولی به نظرم حتی بیش از ظرفیت پرواز بلیط فروخته بودند. این اصلا حرکت خوبی نبوده و البته ما به این موضوع اعتراض کردیم و من پیگیر این موضوع خواهم بود. همکاران من زودتر به اهواز رفتند و 2 اتوبوس آماده کردند تا موارد بهداشتی شکل بگیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال توضیح داد: امروز چون اولین بازی است و لیگ دوباره آغاز می گردد، امیدوارم مردم مسابقه خوبی را ببیند و هم اینکه استقلال بازی را ببرد تا دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیریم.

سعادتمند در خصوص مصدومیت رضا آذری و مرتضی تبریزی و اختلافی که بین کادر پزشکی و کادر فنی این تیم به وجود آمد مطرح کرد: شما خودتان می دانید وقتی 2 ماه تمرینات تعطیل می گردد، طبیعتا شدت تمرینات بیشتر خواهد شد، این موضوع فقط برای ما نبوده و برای تیم های حرفه ای جهان هم اتفاق افتاده است. خوشبختانه اختلاف خاصی هم به وجود نیامد و عقاید مربیان و پزشک تیم مطرح شد و بعد از یک روز هم همه چیز تمام شد.

وی در پاسخ به این سوال که غیبت دیاباته در بازی امشب به دلیل عدم آمادگی است یا خیر گفت: این تشخصیش با سرمربی است و من نمی توانم در مسائل فنی دخالت کنم.ما نفرات خوب دیگری مثل قائدی و مطهری داریم و ان شاالله مسئله ای به وجود نخواهد آمد.

مدیرعامل استقلال با اشاره به نشست روز گذشته با مسئولان وزارت ورزش درباره بحث خصوصی سازی دو تیم پایتخت مطرح کرد: اراده و همیتی برای واگذاری دو باشگاه به بخش خصوصی به وجود آمده و روز گذشته جلسه با حضور شخص وزیر و 3 معاون وزیر و همچنین معاون سازمان خصوصی سازی برگزار گردید. این موضوع هفته های متوالی پیگیری شده و در 2 ماه گذشته فعالیت خوبی انجام شده و شرایط برای ورود به بازار بورس و سهام آماده می گردد.

سعادتمند در خصوص آخرین پرونده های استقلال در فیفا گفت: مشکل بویان را به وسیله مطالبات فیفا و همچنین مقداری به وسیله حساب خودمان در حال حل کردن هستیم،اما در خصوص شفر فیفا فعلا فرصتی به باشگاه ها بابت کرونا داده اند که ما هم نامه نگاری نموده و منتظر پاسخ فیفا هستیم. البته ارقام بسیار سنگین است ولی در کوشش هستیم تا این ارقام را به صفر رسانده و برای توسعه باشگاه قدم برداریم.

وی در خصوص اینکه یعنی استقلال برای پرونده شفر 2-3 ماه دیگر فرصت دارد مطرح کرد: برای این مربی منتظر پاسخ فیفا هستیم. من خودم فروردین ماه با شفر صحبت کردم و او محبت کرد و به ما فرصت داد ولی چون به فیفا ایمیل زده ایم منتظر پاسخ آنها هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 323

به "سعادتمند: 15 بلیت اضافه برای تیم خریدیم ولی هواپیما پٌر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند: 15 بلیت اضافه برای تیم خریدیم ولی هواپیما پٌر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید