خبرنگاران نوبخت کلنگ باند دوم بزرگراه خاش- زاهدان را به زمین زد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، زاهدان- خبرنگاران- باند دوم بزرگراه خاش به زاهدان به نام جاده امید و زندگی با حضور دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اعتبار اولیه 311 میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

خبرنگاران نوبخت کلنگ باند دوم بزرگراه خاش- زاهدان را به زمین زد

به گزارش خبرنگاران محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه سفر به سیستان و بلوچستان روزدوشنبه به اتفاق استاندار سیستان و بلوچستان،

و نمایندگان مردم خاش، سراوان و زابل در مجلس شورای اسلامی راهی شهرستان خاش شد و از فرایند اجرای طرح راه آهن زاهدان- خاش بازدید و در مراسمی با حضور امامان آدینه شیعه و سنی و فرماندار خاش، شماری از مدیران کل استانی و اعضای شورای اداری و معتمدان این شهرستان کلنگ شروع عملیات ساخت باند دوم محور خاش - زاهدان از سمت خاش را به زمین زد.

فرماندار خاش در این مراسم با عرض خیر مقدم به معاون رییس جمهوری و هیات همراه گفت: ارتقا راه ارتباطی شهرستان خاش به شهرستان میرجاوه از فرعی به اصلی بطول 120 کیلومتر، ارتقا و بهسازی راه ارتباطی بخش پشتکوه با جمعیت بالغ بر 20 هزار نفر و 180 پارچه آبادی، اتصال کارخانه سیمان خاش به راه آهن خاش-زاهدان با یک خط ریلی بطول 20 کیلومتر و بهسازی و آسفالت بافت فرسوده مرکز شهر از مطالبات مهم مردم این منطقه است.

صاحب گل صالحی گفت: پروژه فاضلاب شهری خاش، تخصیص اعتبار برای بیمارستان 100 تختخوابی مصوب خاش، تخصیص اعتبار پایش تصویری شهر خاش از دیگر درخواست های مردم این شهرستان است.

در این مراسم همچنین کلنگ احداث قطعه پنجم باند دوم محور خاش به زاهدان از سمت خاش بطول 41 کیلومتر با اعتبار اولیه بالغ بر 311 میلیارد تومان توسط دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به زمین زده شد.

کتر نوبخت در جریان بازدید از پروژه در حال احداث راه آهن زاهدان- خاش گفت: این طرح تا سرانجام خرداد امسال به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 811

به "خبرنگاران نوبخت کلنگ باند دوم بزرگراه خاش- زاهدان را به زمین زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نوبخت کلنگ باند دوم بزرگراه خاش- زاهدان را به زمین زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید