گل های تقسیم شده رئال مادرید

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، مدافع و هافبک های رئال مادرید در این فصل بیش از مهاجم های این تیم گلزنی نموده اند.

گل های تقسیم شده رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، رئال مادرید 21-2020 خیلی شبیه به فصل گذشته است به خصوص در بخش گلزنی. در نبود یک گلزن قهار، بازیکنان تمام پست ها گلزنی می نمایند. شش گل از یازده گل سفیدپوشان توسط مدافع ها یا هافبک ها به ثمر رسیده اند.

برترین گلزن مادرید تا به امروز یک مهاجم است. البته او کریم بنزما نیست و وینیسیوس با سه گل بالاتر از بازیکن فرانسوی قرار گرفته است. مهاجم برزیلی آغاز خوبی در این فصل داشته است. از طرفی بنزما تنها یک گل به ثمر رسانده است که این اتفاق در ملاقات برابر لوانته رخ داد. مهاجم فرانسوی تا به امروز 16 بار به سمت دروازه شوت زده که هشت توپ در چارچوب بود. او این آمار را در هفت بازی و انجام 582 دقیقه بازی به ثبت رسانده است.

بنزما تاثیرگذاری اش را در بخش های دیگر نشان داده است. نمونه بارزش ملاقات شنبه مقابل بارسلوناست که 35 پاس از 38 پاس مهاجم فرانسوی صحیح بود و موقعیت های خطرناکی را خلق کرد که پاس گل به فدریکو والورده یکی از آن ها بود و باعث شد نتیجه یک بر صفر به نفع مادرید گردد.

وینیسیوس و بنزما تنها مهاجم های سفیدپوشان هستند که در این فصل گلزنی و چهار بار دروازه حریفانشان را باز کردند. هفت گل دیگر این تیم توسط لوکا مودریچ (2)، سرخیو راموس (2) والورده (2) و یک گل به خودی به ثمر رسیده اند. بیش از نیمی از گل های مادرید به خط میانی و دفاع اختصاص دارد؛ کسانی که انتظار گلزنی از آنها وجود ندارد. در فصل 20-2019 مهاجمان مادرید 37 گل به ثمر رساندند و دفاع و هافبک تنها پنج بار کمتر گلزنی کردند (32 گل).

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 517

به "گل های تقسیم شده رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل های تقسیم شده رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید