گفتگوی تلفنی روسای جمهور روسیه و جمهوری آذربایجان بر سر قره باغ

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، روسای جمهور دو کشور روسیه و جمهوری آذربایجان طی تماسی تلفنی، آخرین تحولات منطقه قره باغ و بعلاوه فرایند بازگرداندن روابط مالی و ارتباطات در منطقه قفقاز جنوبی را مورد آنالیز قرار دادند.

گفتگوی تلفنی روسای جمهور روسیه و جمهوری آذربایجان بر سر قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی خانه دوبلکس ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از تاس، رؤسای جمهور دو کشور روسیه و جمهوری آذربایجان طی تماسی تلفنی، آخرین تحولات منطقه قره باغ و بعلاوه فرایند بازگرداندن روابط مالی و ارتباطات در منطقه قفقاز جنوبی را مورد آنالیز قرار دادند.

بر اساس این گزارش، کاخ کرملین با انتشار بیانیه ای در این خصوص اعلام نمود: (رهبران دو کشور) زمینه های سیاسی اجرای توافقات میان رهبران روسیه و جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره باغ که در تاریخ های 9 نوامبر سال 2020 و 11 ژانویه سال 2021 میان طرف ها به امضا رسیده بود را مورد بحث و آنالیز قرار دادند.

بعلاوه گفته می گردد ولادیمیر پوتین و الهام علی اف در این تماس تلفنی، مشخصاً بر سر فعال سازی کوشش های سه جانبه جهت بازگرداندن توافقات مالی، ارتباطات و حمل و نقل در منطقه قفقاز جنوبی به گفتگو پرداختند.

کاخ کرملین در بیانیه خود توضیح داد که رؤسای جمهور ضمن گفتگو درباره موضوعات موجود در دستور کار دوجانبه، بار دیگر بر قصد مشترک خود برای ادامه همکاری های استراتژیک میان روسیه و جمهوری آذربایجان تأکید کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 962

به "گفتگوی تلفنی روسای جمهور روسیه و جمهوری آذربایجان بر سر قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی تلفنی روسای جمهور روسیه و جمهوری آذربایجان بر سر قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید