کری سنگین بازیکن پدیده برای پرسپولیسی ها

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، عرفان معصومی درباره عملکرد تیمش در 18 بازی گذشته و اینکه آیا قرار دریافت در رتبه یازدهم برای آن ها راضی کننده است، گفت: پدیده برای این فصل در زمینه بازیکن و کادر فنی با تغییرات زیادی روبرو شد و طبیعتاً برای هماهنگ شدن نیاز به زمان داشتیم. از طرفی در این فصل با برخی مسائل دست و پنجه نرم کردیم که خیلی ها در جریان این مسائل قرار دارند. خودمان هم دوست داشتیم در جایگاه بهتری قرار بگیریم و مطمئناً تلاش می کنیم تا در بازی های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

کری سنگین بازیکن پدیده برای پرسپولیسی ها

وی شرایط فعلی تیم پدیده را مطلوب خواند و گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و در آخرین بازی سال 99 هم برابر صنعت نفت به مساوی رسیدیم، آنهم در حالی که چند بازیکن مان را به همراه نداشتیم. البته مساوی در زمین صنعت نفت، نتیجه بدی محسوب نمی شود، ولی حالا تمام تمرکزمان روی بازی با پرسپولیس است.

هافبک تیم فوتبال پدیده با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیازی به تعریف ندارد. آن ها چهار فصل پیاپی قهرمان شدند و بدون شک از لحاظ قدرت تاکتیکی و نظم تیمی در بهترین شرایط ممکن قرار دارند. ما بازی سختی در پیش خواهیم داشت، ولی اینطور نیست که تیم دست و پا بسته ای باشیم. پدیده هم قطعاً انگیزه زیادی خواهد داشت و ما در این بازی حتی دنبال مساوی هم نیستیم، بلکه در زمین خودمان به برد فکر می کنیم. امیدوارم با انجام یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم.

منبع: فرارو
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 819

به "کری سنگین بازیکن پدیده برای پرسپولیسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کری سنگین بازیکن پدیده برای پرسپولیسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید