پویش امان کرونایا شکست دیهیم در رشت

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از اجرای پویش امان کرونایا شکست دیهیم خبر داد و گفت: در این پویش شادی و نشاط را به هم استانی ها هدیه می دهیم.

پویش امان کرونایا شکست دیهیم در رشت

به گزارش خبرنگار از ، حمیدرضا محمدی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با اشاره به رسالت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت، در حوزه مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: این سازمان با توجه به شعار ملی ما کرونا را شکست می دهیم ایجاد فضای شاد و صمیمی در میان شهروندان شهر رشت را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با تاکید بر اهمیت ایجاد فضای شاد و به دور از استرس در این روزها، گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از کلیه هنرمندان، ورزشکاران، چهره های فرهنگی، مسئولان، عموم شهروندان و سایر هموطنان گیلانی در سراسر کشور دعوت می کند تا در غالب فعالیت فرهنگی، موجبات نشاط همشهریان و هم وطنان خود را فراهم کنند.

محمدی با اشاره به اجرای طرح #امان کرونایا-شکست دیهیم به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، شرح داد: از همه علاقه مندان می خواهیم تا با پیوستن به این پویش، پیام های خود را از طریق هشتگ # امان کرونایا-شکست دیهیم و صفحه های اینستاگرام @farhangirasht و @shahre-behtar به اشتراک بگذارند.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با تاکید بر اینکه گیلانیان همواره ثابت کردند که در موضوعات مختلف در کنار یکدیگر بر مسائل پیروز می شوند، گفت: از همه هموطنان و همشهریان عزیز می خواهیم تا با پیوستن به این پویش بار دیگر ثابت کنند که در کنار هم و همراه با هم بر مسائل غلبه کرده و با امید و نشاط به آینده چشم دوخته اند.

وی، با بیان اینکه استان گیلان به سرسبزی و نشاط معروف بوده و این سرسبزی و نشاط در مردمان این دیار نیز متبلور است، افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، از همه علاقه مندان دعوت به عمل آورده تا با پیوستن به پویش #امان کرونایا-شکست-دیهیم، شادی و نشاط را به هموطنان خود هدیه دهند.

آ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 71

به "پویش امان کرونایا شکست دیهیم در رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش امان کرونایا شکست دیهیم در رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید