پول برسد همه مسائل حل می گردد، چرا همه سراغ استقلال را می گیرند؟

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، محمد نیک سیرت در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به مسائل استقلال گفت: مسائل تنها خاص استقلال نیست و من نمی دانم چرا این روزها استقلال سوژه شده است. آیا وضع سایر تیم ها خوب است و همه تیم ها در رفاه قرار دارند؟

پول برسد همه مسائل حل می گردد، چرا همه سراغ استقلال را می گیرند؟

وی افزود: با این وجود من می گویم فقط کافی است که قدری پول به این باشگاه تزریق گردد تا اهم مسائل آن حل و فصل گردد. مسائل این تیم در ابعاد مختلف است و بخش مهمی از آن اقتصادی است.

مهاجم پیشین آبی پوشان در ادامه بیان داشت: متاسفانه در روزهایی که به خاطر کرونا ورزش تعطیل است و هیچ خبر و سوژه ای در آن نیست، عده ای استقلال را سوژه نموده اند و برای آن حاشیه سازی می نمایند. برخی از خودی ها هم ناخواسته آب به آسیاب آنهایی می ریزند که می خواهند این تیم را تضعیف نمایند. برخی ها هم هستند که برای منافع بیشتر خود استقلال را به حاشیه می برند.

نیک سیرت در مورد ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: در این خصوص ما تصمیم گیرنده نیستیم و این فدراسیون است که باید بهترین تصمیم را بگیرد. تصمیم سازان در فوتبال نباید برای این منظور تصمیم عجولانه ای بگیرند. اما به اعتقاد من اگر لیگ تعطیل گردد بهتر است. چون در این شرایط که کرونا سلامتی مردم را تهدید می نماید و هنوز خطر آن کم نشده، نباید ریسک شیوع این ویروس در کشور را بالا برد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 219

به "پول برسد همه مسائل حل می گردد، چرا همه سراغ استقلال را می گیرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول برسد همه مسائل حل می گردد، چرا همه سراغ استقلال را می گیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید