وقوع 8 انفجار در مرکز قره باغ کوهستانی با وجود اخبار آتش بس

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، علی رغم گزارش ها درباره آرام بودن اوضاع در قره باغ طی شب گذشته، منابع خبری از شنیده شدن صدای 8 انفجار در مرکز این منطقه در روز سه شنبه خبر داده اند.

وقوع 8 انفجار در مرکز قره باغ کوهستانی با وجود اخبار آتش بس

جهت دریافت خدمات طراحی داخل باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع خبری از شنیده شدن صدای 8 انفجار در شهر استپانکرت، مرکز قره باغ کوهستانی، خبر داده اند.

خبرنگار خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گزارش داد که به دنبال شنیده شدن آژیر خطر، صدای حداقل 8 انفجار پیاپی در این منطقه شنیده شده است.

این درحالیست که شوشان استپانیان سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان صبح امروز (سه شنبه) در پیغامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، از برقراری آرامش در مرز جمهوری آذربایجان و ارمنستان خبر داده بود.

وی در این پیغام توضیح داد: بعد از چندین درخواست جامعه بین الملل برای آتش بس فوری در منطقه مورد مناقشه ناگورنو-قره باغ (قره باغ کوهستانی)، شب نسبتاً آرامی در مرز داشتیم. در صورت تنش های بیشتر، کل مسئولیت برعهده رهبری نظامی-سیاسی (جمهوری) آذربایجان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 433

به "وقوع 8 انفجار در مرکز قره باغ کوهستانی با وجود اخبار آتش بس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع 8 انفجار در مرکز قره باغ کوهستانی با وجود اخبار آتش بس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید