وقتی قهرمان دنیا می خواست رایگان در لیگ ایران کشتی بگیرد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، گنو پتریاشویلی که فصل گذشته در لیگ ایران مغلوب امیرحسین زارع شده بود، سال جاری می خواست رایگان در یکی از تیم ها کشتی بگیرد تا شکست قبلی خود را تلافی کند.

وقتی قهرمان دنیا می خواست رایگان در لیگ ایران کشتی بگیرد

به گزارش خبرنگاران، گنو پتریاشویلی قهرمان گرجستانی سال گذشته در تیم اترک خراسان شمالی در لیگ برتر ایران حضور پیدا کرد و درحالی که این تیم به فینال مسابقات رسیده بود، مقابل امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن امیدهای دنیا که عضو تیم بازار عظیم بود روی تشک رفت.

درحالی که همه یک پیروزی آسان برای این کشتی گیر باتجربه گرجستانی کنار گذاشته بودند و دارنده 3 مدال طلای دنیا و یک برنز المپیک 11 بر دو نیز از حریف جوان خود پیش بود، زارع با استفاده از استعداد و نیروی جوانی خود این مسابقه را با نتیجه 15 بر 11 به سود خود تمام کرد و یکی از عجیب ترین نتایج لیگ سال گذشته را رقم زد.

این شکست برای پتریاشویلی خیلی سنگین بود؛ هر چند که پس از آن نیز حر ف های درگوشی هم مبنی بر تن دادن گنو به شکست مقابل کشتی گیر بازار عظیم نیز در جامعه کشتی منتشر شد. او که یکی از مدعیان اصلی مدال المپیک توکیو محسوب می گردد، به مسئولان فصل گذشته تیم اترک که این بار در قالب دریاچه ارومیه و سپس استقلال در لیگ شرکت نموده بودند، پیغام داده بود که می خواهد بار دیگر با زارع کشتی بگیرد.

بهروز کمک سرمربی فصل گذشته اترک و عضو کادر فنی تیم استقلال در این باره به خبرنگاران اطلاع داد: گنو پیغام داد که رایگان برای ما یک کشتی می گیرد و آن هم در فینال و مقابل امیرحسین زارع خواهد بود. او هیچ پولی نمی خواست دریافت کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

همچنین این تیم قصد استفاده از جبرئیل حسن اف، کشتی گیر مسلمان آذربایجانی را هم داشت که به دلایلی استفاده از پتریاشویلی و حسن اف در لیگ سال جاری منتفی شد و در نهایت نیز استقلال به مقام نایب قهرمانی رضایت داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 658

به "وقتی قهرمان دنیا می خواست رایگان در لیگ ایران کشتی بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی قهرمان دنیا می خواست رایگان در لیگ ایران کشتی بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید