وزارت خارجه: هموطنان به میانمار سفر نکنند

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن توصیه به هموطنان برای خودداری از سفر به میانمار تا فراهم شدن شرایط مناسب بهداشتی و امنیتی به سایر شهروندان ایرانی که احیانا در این کشور هستند نیز توصیه کرد که شرایط و درخواست های احتمالی خود را به سفارت ایران در تایلند اطلاع دهند.

وزارت خارجه: هموطنان به میانمار سفر نکنند

به گزارش وزارت امور خارجه، سعید خطیب زاده در پی تحولات اخیر در میانمار درخصوص آخرین شرایط ایرانیان مقیم گفت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در تایلند که به عنوان اکردیته در میانمار معین شده است در دوره کرونا با معدود شهروندان ایرانی در این کشور در تماس بوده و به خروج آن ها از میانمار کمک کرده است.

خطیب زاده اضافه کرد: آخرین شهروند باقی مانده یک خانم ایرانی است که سفارت در تلاش است ضمن کسب اطمینان از سلامت و امنیت وی، کمک لازم برای خروج وی از میانمار را انجام بدهد.

وی ضمن توصیه به هموطنان برای خودداری از سفر به این کشور تا فراهم شدن شرایط مناسب بهداشتی و امنیتی، به سایر شهروندان ایرانی که احیانا در کشور میانمار هستند توصیه کرد در اسرع وقت شرایط و درخواست های احتمالی خود را به سفارت جمهوری اسلامی ایران در تایلند اطلاع دهند تا کمک لازم انجام شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 759

به "وزارت خارجه: هموطنان به میانمار سفر نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت خارجه: هموطنان به میانمار سفر نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید