نیکبخت: صددرصد استقلالی هستم، پرسپولیس طبق معمول خوب است

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، مدافع اسبق استقلال گفت: وقتی مربی از جنس بازیکنان باشد مطمئن باشید آن ها جانشان را برای مربی شان می دهند.

نیکبخت: صددرصد استقلالی هستم، پرسپولیس طبق معمول خوب است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علیرضا نیکبخت واحدی در حاشیه تمرین استقلال در خصوص اینکه چند حضور در دربی تهران را در کارنامه خودش دارد، مطرح کرد: من در کنار علی پروین 20 بازی در دربی را در کارنامه ام دارم. یعنی اگر یک بازی دیگر انجام می دادم پرسابقه ترین بازیکن دربی می شدم.

نیکبخت در خصوص اینکه در این بازی ها یک بار به استقلال گلزنی نموده، گفت: شرایط طوری بود که به پرسپولیس منتقل شدم و آن اتفاقات افتاد. وقتی جایی که بازی می کنید باید با جان و دل بازی کنید. من برای استقلال 7 سال زحمت کشیدم و خاک این باشگاه را خوردم. همواره فوتبالم را مدیون استقلال هستم. هر کجا بودم هم برای استقلال آرزوی موفقیت کردم. خون ما آبی است اما برخی اوقات شرایطی پیش می آید که باید تیم تان را عوض کنید. آن سه سالی که من از استقلال دور بودم دلیل بر این نمی شود که بگویند استقلالی نیست. من صد در صد استقلالی هستم.

مدافع اسبق آبی پوشان تهرانی در خصوص اینکه در هر دو تیم بازی نموده و فکر می نماید نتیجه بازی روز پنجشنبه چه می شود، گفت: خدا را شکر با اینکه کادر فنی استقلال عوض شد اما همان رویه در پیش گرفته شده، فرهاد مربی خیلی جوانی است و فکر می کنم واقعا سنت شکنی شده است. باید این اتفاقات بیفتد که مربی جوان بیاید و کار کند. من فکر می کنم فرهاد در این تیم نتیجه می گیرد. انگیزه ای که مربیان جوان دارند مربیان قدیمی ندارند. ما الان در سطح لیگ می بینیم که یک مربی را برمی دارند به جای اینکه به جوانان فرصت بدهند یک تیم دیگر به او می دهند. ما باید از جایی آغاز کنیم و این به مدیران عامل و کسانی که باید اعتماد نمایند، برمی شود.

نیکبخت ادامه داد: مطمئن باشید فرهاد می تواند بهترین نتایج را در این تیم بگیرد کما اینکه با این بضاعت بازیکن، با این مصدومیت ها و با این سختگیری ها کنفدراسیون آسیا دیدید چطور نتیجه گرفت و چطور بازی کردند. وقتی مربی از جنس بازیکنان باشد مطمئن باشید آنها جانشان را برای مربی شان می دهند. این دربی می تواند جذاب ترین دربی برای فرهاد مجیدی باشد و امیدوارم با موفقیت و برد همراه باشد.

وی در خصوص شرایط تیم پرسپولیس مطرح کرد: این تیم طبق معمول خوب است و فکر می کنم آنها چون پیکره تیم شان خیلی دست نخورده از نظر بازیکن شرایط بهتری دارند اما هیچ موقع شما نمی توانید در بازی های استقلال و پرسپولیس بگویید کدام تیم قوی است کدام تیم ضعیف یا اینکه هر دو مساوی هستند. این بازی ها، وابسته به مسائل روحی روانی هستند. به قول خدابیامرز ناصرحجازی این بازی ها 6 امتیازی هستند. 3 امتیازی نیستند. شما یک بار این بازی را انجام می دهید و یک سال نان این بازی را حتی در تمرینات تان می خورید. مطمئنا این بازی می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 28

به "نیکبخت: صددرصد استقلالی هستم، پرسپولیس طبق معمول خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکبخت: صددرصد استقلالی هستم، پرسپولیس طبق معمول خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید