مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی شرق تهران برگزار شد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، همزمان با سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شرق استان تهران برگزار گشت.

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی شرق تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، در این مراسم که دوشنبه 14 بهمن در ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران مستقر در ورامین برگزار شد، نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در میدان، از مقابل تمثال امام راحل و رهبر معظم انقلاب رژه رفته و آمادگی خود را برای دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رساندند.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در این مراسم گفت: نیروی انتظامی همواره در خدمت مردم بوده و تلاش دارد تا از امنیتی که به بهای خون هزاران شهید به دست آمده حراست کند.

سردار کیومرث عزیزی اضافه نمود: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در 41 سال گذشته تلاش می کنند تا انقلاب اسلامی ملت ایران را با شکست روبرو کند، انقلابی که با آرمان های امام راحل شکل گرفته و به الگویی برای همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

وی بیان نمود: دشمنان باید بدانند که فشارهای مضاعف بر ملت ایران، جز آن که آنان را مقاوم تر در برابر آنان کند، نتیجه دیگری نداشته و هیچ گاه نخواهند توانست ملت ایران را به زانو درآورد.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: امروز ملت ایران اسلامی به واسطه ایستادگی در برابر زیاده خواهی استکبار به اقتداری بی نظیر دست یافته که ابرقدرت های جهان نیز جرأت مقابله با این نظام الهی را به خود راه نمی دهند، اقتداری که به واسطه هدایت های رهبر معظم انقلاب، ولایتمداری مردم و عنایت خداوند به دست آمده است.

عزیزی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، از آمادگی پلیس در تأمین امنیت این رویداد مهم سیاسی خبر داد و اضافه نمود: دشمنان نظام امیدوارند که فشارهای اقتصادی بتواند از حضور مردم پای صندوق های رأی بکاهد غافل از این که ملت ایران هیچ گاه نظامی را که به واسطه خون هزاران شهید برپا کرده اند را تنها نمی گذارند و بار دیگر حضور حماسی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت 7 شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 26

به "مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی شرق تهران برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی شرق تهران برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید