تور ایتالیا: لالیگا، ویارئال با پیروزی خانگی بار سفر به ایتالیا را بست

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، زیردریایی زرد با کسب یک پیروزی خانگی برابر تیم سلتاویگو آماده بازی اش در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

تور ایتالیا: لالیگا، ویارئال با پیروزی خانگی بار سفر به ایتالیا را بست

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های هفته بیست و هشتم لالیگا، امشب (شنبه) 2 ملاقات انجام شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال ویارئال میهمان خود ویارئال را با تک گل دقیقه 64 دنی پارخو شکست داد.

زیردریایی زرد با کسب دوازدهمین پیروزی اش 45 امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد تا با روحیه ای مضاعف آماده سفر به ایتالیا گردد، جایی که چهارشنبه شب در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان یوونتوس خواهد بود. سلتاویگو نیز با 35 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

در دیگر بازی که قبل از مصاف زیردریایی زرد و سلتاویگو انجام شد، تیم الچه نیز با یک گل میزبانش گرانادا را شکست داد که فیدل چاوس در دقیقه 11 تنها گل این بازی را به ثمر رساند. الچه با کسب هشتمین برد فصلش 32 امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد. گرانادا اما با 25 امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماند.

در آخرین بازی امشب لالیگا، از ساعت 23:30 ختافه از والنسیا پذیرایی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1279

به "تور ایتالیا: لالیگا، ویارئال با پیروزی خانگی بار سفر به ایتالیا را بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: لالیگا، ویارئال با پیروزی خانگی بار سفر به ایتالیا را بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید