قهرمان نشدن استقلال تاسف آور است؛ بازیکنان را جریمه کنید ، کسی که پشت در وزارت ورزش خوابیده را مدیرعامل نکنید!

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برگزاری ملاقات دربی در فینال جام حذفی احتمالش زیاد است و باید استقلال در این بازی بهتر از ملاقات لیگ بازی کند و پرسپولیس را شکست بدهد.

قهرمان نشدن استقلال تاسف آور است؛ بازیکنان را جریمه کنید ، کسی که پشت در وزارت ورزش خوابیده را مدیرعامل نکنید!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، فرشاد فلاحت زاده درباره پیروزی استقلال مقابل پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم مسابقات جام حذفی گفت: استقلال از لحاظ کیفیت بازی و ایجاد موقعیت گلزنی عملکرد خیلی خوبی داشت و در طول 120 دقیقه هم فرصت های زیادی به دست آورد، اما نتوانست بیشتر از یک گل و آن هم روی یک اتفاق، به پارس جنوبی جم بزند. گلی هم که سعید مهری زد، مدافع حریف در دفع توپ اشتباه کرد و دروازه بان هم زاویه بسته گل خورد. این عدم تمرکز و استرس در زدن ضربه آخر مهاجمان استقلال به خاطر تنش و عصبانیت باخت در دربی بود.

وی با اشاره به اینکه روحیه بازیکنان استقلال پایین آمده، مطرح کرد: به طور حتم شکست مقابل پرسپولیس در آخرین بازی های لیگ برتر بسیار سخت بوده و مسلماً از نظر روحی و روانی روی بازیکنان تأثیر منفی خواهد گذاشت. از سوی دیگر یک سری از فشارهای عصبی از سوی مدیریت باشگاه به بازیکنان وارد شده، در بحث پرداختی هم بازیکنان هنوز تمام مطالبات این فصل خودشان را نگرفته اند، هنور شخصی به عنوان مدیرعامل معرفی نشده و باشگاه استقلال بدهکاری زیادی دارد که بروز این مسائل روحیه بازیکنان را پایین آورده است.

استقلال برای قهرمانی در جام حذفی بیشتر از لیگ شانس دارد

کارشناس فوتبال افزود: پیش از دربی صدم شاهد بودیم که استقلال با آرامش و با تمرکز بالا نتایج خوبی را به دست آورده بود. بازیکنان و کادر فنی باید بدانند که دربی تمام شده و از این به بعد باید با آرامش بیشتر به مصاف حریفان خود بروند.

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال، آیا استقلال می تواند قهرمان جام حذفی گردد، توضیح داد: با اینکه استقلال باید در لیگ برتر کوشش کند، اما برای قهرمانی در جام حذفی بیشتر از لیگ شانس دارد. استقلال باید در جام حذفی قهرمان گردد و اگر نشد باید بازیکنان را جریمه نمایند. جای تأسف دارد اگر نتوانند در یک جام قهرمان شوند.

فلاحت زاده در مورد احتمال برگزاری دربی در فینال رقابت های جام حذفی افزود: باتوجه به رویارویی با نساجی در مرحله نیمه نهایی و شانس بالای استقلال برای پیروزی در این ملاقات، برگزاری ملاقات دربی در فینال جام حذفی احتمالش زیاد است. استقلال باید در این بازی بهتر از ملاقات لیگ بازی کند و پرسپولیس را شکست بدهد.

صنعت نفت نمی تواند برای استقلال دردسرساز گردد

وی در پاسخ به این سوال که استقلال چقدر برای قهرمانی در لیگ برتر شانس دارد، تاکید نمود: 3 بازی از مسابقات لیگ برتر به جای مانده است و هنوز استقلال برای قهرمانی شانس دارد. استقلال باید برای 3 هفته به جای مانده لیگ برتر برنامه ریزی داشته باشد تا حداکثر امتیازات را بگیرد و منتظر لغزش سپاهان و پرسپولیس باشد. هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست و قشنگی و جذابیت فوتبال به همین غیرمنتظره بودنش است. هیچ کس فکر نمی کرد ملوان در اصفهان از سپاهان مساوی بگیرد. ملوانی ها تا دقیقه 90 با تعصب و غیرت فوتبال بازی کردند و امیدوارم همه تیم ها در آخرین بازی های لیگ برتر با سلامت بازی نمایند.

کارشناس فوتبال در مورد ملاقات هفته بیست وهشتم استقلال با صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت پس از حضور عبدالله ویسی به عنوان سرمربی، در هفته های اخیر خیلی خوب بازی نموده، اما آن قدر تیم مستحکم و با قدرتی نیست که در استادیوم آزادی برای استقلال دردسرساز باشد. مطمئناً زور ساپینتو به ویسی خواهد چربید و استقلال کار سختی برای پیروزی در این ملاقات نخواهد داشت.

نباید فردی که پشت در وزارت ورزش و باشگاه خوابیده، مدیرعامل گردد

فلاحت زاده در انتها گفت: وزیر ورزش باید در انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال دقت کند و از روی احساسات یک شخص را مسئول باشگاه بزرگی همانند استقلال نکند. نباید مدیریت باشگاه را فقط تماشاگران معین نمایند، اهل فن و صاحب نظر هم در مورد انتخاب مدیرعامل نظرات خودشان را به وزیر بدهند تا شخصی اصلح برای حل مسائل باشگاه به عنوان مدیرعامل انتخاب گردد. نباید آن فردی که پشت درب وزارت ورزش و باشگاه خوابیده، مدیرعامل گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1480

به "قهرمان نشدن استقلال تاسف آور است؛ بازیکنان را جریمه کنید ، کسی که پشت در وزارت ورزش خوابیده را مدیرعامل نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان نشدن استقلال تاسف آور است؛ بازیکنان را جریمه کنید ، کسی که پشت در وزارت ورزش خوابیده را مدیرعامل نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید