شناسایی 7 بیمار جدید مبتلا به کرونا در جهرم، شمار مبتلایان به 319 نفر رسید

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: با مثبت شدن نتیجه آزمایش 7 نفر دیگر از افراد، تعداد مبتلایان به کووید 19 در این شهرستان به 319 نفر افزایش یافت.

شناسایی 7 بیمار جدید مبتلا به کرونا در جهرم، شمار مبتلایان به 319 نفر رسید

محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: امروز پنجشنبه یازدهم اردیبهشت، 7 بیمار جدید شناسایی و تعداد کل مبتلایان در شهرستان های جهرم و خفر به 319 نفر رسید.

او تعداد کل مبتلایان به کووید 19 در شهرستان خفر را 33 نفر گفت و افزود: تا به امروز 2 نفر بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

رحمانیان تعداد کل بهبود یافتگان کامل و از قرنطینه خارج شده را 130 نفر اعلام و گفت: بیشتر مبتلایان جدید به وسیله بیمار یابی شناسایی شده و در حال سپری کردن دوره درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم اظهار کرد: تجمع در پاساژ ها و مکان های بسته به شدت امکان انتقال بیماری را افزایش می دهد و از مردم می خواهیم در هنگام خرید خطر شیوع بیماری را جدی بگیرند؛ قطعا حضور در مکان های شلوغ و سربسته خطر انتقال بیماری را بالا می برد.

ویروس کرونا با عنوان رسمی کووید-19 از دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هووی چین شیوع یافت.

ویروس کرونا همانند بسیاری از ویروس های دیگر بدنه ای از جنس لیپید (نوعی ازچربی طبیعی) دارد که با مواد شوینده از بین می رود. برای همین شستن دست و صورت و وسایل با مواد شوینده مثل صابون و یا مواد ضد عفونی کننده، ویروس را از بین می برد.

شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 218

به "شناسایی 7 بیمار جدید مبتلا به کرونا در جهرم، شمار مبتلایان به 319 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 7 بیمار جدید مبتلا به کرونا در جهرم، شمار مبتلایان به 319 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید