آغاز ناموفق قانون گذاران آمریکا برای استاندارد کردن تست خودروهای خودران

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، وزارت حمل و نقل ایالات متحده از همکاری خودش با 9 شرکت و 8 ایالت در زمینه ایجاد پلتفرمی برای شفافیت و تعامل خودروهای خودران به منظور تست ایمن اطلاع داد. این سیستم، با استفاده از پلتفرمی که توسط وزارت حمل و نقل توسعه داده شده، روش اشتراک اطلاعات شرکت ها و ایالت ها با یکدیگر را استانداردسازی خواهد نمود.

آغاز ناموفق قانون گذاران آمریکا برای استاندارد کردن تست خودروهای خودران

این سیستم قرار است تست خودروهای خودران در ایالت ها را با شفافیت نشان دهد، اما شاید داوطلبانه بودن آن باعث گردد هرگونه تست اشتباهی که در جاده های عمومی انجام می گردد نادیده گرفته گردد.

شرکت هایی که در زمینه فناوری خودروهای خودران کار می نمایند و قبلا به این سیستم پیوسته اند شامل بیپ، کروز، فیات کرایسلر، لوکال موتورز، ناویا، نورو، تویوتا، اوبر و ویمو هستند.

ایالت هایی که به این برنامه پیوسته اند شامل کالیفرنیا، فلوریدا، مریلند، میشیگان، اوهایو، پنسیلوانیا، تگزاس و یوتا هستند. ایالت های غایب نوادا و آریزونا هستند، جایی که بسیاری از شرکت ها فناوری خودروی خودران خود را در آنجا تست می نمایند.

این سیستم پلتفرمی عمومی است که در آن مردم می توانند با استفاده از ابزارهای نقشه برداری آنلاین، مکان های تست را در سطوح محلی، ایالتی و منطقه ای شناسایی نمایند. این اطلاعات ممکن است شامل تاریخ، تعداد تست ها، تعداد خودروها و مسیرهای در حال رانندگی باشند.

البته باید توجه داشت که این یک برنامه یک فرآیند داوطلبانه است، بنابراین وزارت حمل و نقل اطمینانی نداده که همه این اطلاعات با عموم مردم به اشتراک گذاشته خواهند شد.

این نکته برای اداره ایمنی بزرگراه و خودروهای خودران قابل قبول نیست. جیمز اوونز معاون اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی گفته می خواهد مطمئن گردد که حین طراحی محصول و آزمایش فناوری های جدید رانندگی اتوماتیک، ایمنی اولویت اصلی شرکت ها باشد.

متاسفانه اتکای اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی روی مشارکت داوطلبانه برای رسیدن به این هدف، ممکن است منجر به فاجعه های بزرگی گردد. طبق گزارشات، حداقل 80 شرکت در حال آزمایش خودروهای خودران خود هستند.

با این وجود، فقط 20 شرکت یعنی یک چهارم از کل شرکت های فعال در این حوزه ارزیابی های ایمنی را تحت دستورالعمل اختیاری که از چهار سال پیش شروع شده در اختیار وزارت حمل و نقل آمریکا قرار داده اند.

این سیستم جدید، پلتفرمی رسمی ایجاد می نماید تا شرکت ها و دولت های محلی، فدرال و ایالتی بتوانند از آن برای اشتراک داده ها استفاده نمایند. حال باید دید چه نوع اطلاعاتی توسط این پلتفرم به اشتراک گذاشته می شوند. به زودی اطلاعات جدیدی در این باره منتشر خواهد شد.

منبع: motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 348

به "آغاز ناموفق قانون گذاران آمریکا برای استاندارد کردن تست خودروهای خودران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ناموفق قانون گذاران آمریکا برای استاندارد کردن تست خودروهای خودران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید