سرپرست دانشگاه آزاد بین المللی خرمشهر، خلیج فارس منصوب شد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی، سرپرست دانشگاه آزاد بین المللی خرمشهر-خلیج فارس را منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد بین المللی خرمشهر، خلیج فارس منصوب شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، سیدجمال ابراهیمی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد بین المللی خرمشهر-خلیج فارس منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر سیدجمال ابراهیمی

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به نام سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بین المللی خرمشهر - خلیج فارس منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و تلاش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

سیدجمال ابراهیمی با دارا بودن مدرک دکترای تخصصی آموزش زبان انگلیسی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد شادگان است که سوابقی از جمله سرپرست حوزه معاونت آموزشی و دانشجویی و حوزه پژوهش و همچنین سرپرست حوزه معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد شادگان را در کارنامه دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین طی نامه ای جداگانه، ضمن موافقت با استعفای عبدالرضا عطاشی سرپرست سابق دانشگاه آزاد بین المللی خرمشهر-خلیج فارس، از زحمات و تلاش وی در دوران مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 975

به "سرپرست دانشگاه آزاد بین المللی خرمشهر، خلیج فارس منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دانشگاه آزاد بین المللی خرمشهر، خلیج فارس منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید