سازمان ملل: یمن نمی تواند همزمان وارد دو جنگ گردد، بهترین زمان برای صلح است

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، فرستاده سازمان ملل به یمن تأکید کرد جنگ جدید علیه کرونا موجب فرسایش توانایی ها و امکانات یمن می گردد.

سازمان ملل: یمن نمی تواند همزمان وارد دو جنگ گردد، بهترین زمان برای صلح است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از شبکه روسیا الیوم، مارتین گریفیث، فرستاده سازمان ملل به یمن در گزارشی به شورای امنیت گفت: در طول دو هفته گذشته وارد مذاکراتی با طرف های یمنی درباره پیشنهادات سازمان ملل شدیم. درباره پیشنهاد آتش بس در سرتاسر یمن به پیشرفت خوبی رسیده ایم. درحال حاضر برای برطرف اختلافات میان دو طرف کوشش می کنیم.

وی اضافه نمود: تمامی نگاه ها اکنون متوجه طرف های درگیر یمنی است اکنون زمان اتخاذ تصمیمات سخت است. تصمیماتی که دو طرف به اتخاذ آن احتیاج دارند اهمیت زیادی برای آینده یمن دارد. فرصتی برای تحقق صلح در یمن وجود دارد. اکنون بهترین زمان است که طرف ها سلاح هایشان را کنار گذاشته و به راه حل سیاسی دست یابند.

گریفیث درباره کرونا در یمن گفت: ما باید به کرونا در یمن توجه داشته باشیم. یمن نمی تواند همزمان وارد دو جنگ گردد؛ یکی جنگ نظامی و دیگری جنگ علیه کرونا. جنگ جدید علیه کرونا احتمالا موجب فرسایش توانایی ها و امکانات یمن می گردد. کمترین کاری که می توانیم بکنیم توقف جنگ در یمن است تا با تهدید جدید مقابله کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 182

به "سازمان ملل: یمن نمی تواند همزمان وارد دو جنگ گردد، بهترین زمان برای صلح است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان ملل: یمن نمی تواند همزمان وارد دو جنگ گردد، بهترین زمان برای صلح است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید