سازمان سنجش: انتشار دفترچه سوالات کنکور در فضای مجازی کذب است

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه انتشار دفترجه سئوالات کنکور 99 حین برگزاری آزمون و قبل از اعلام رسمی از سوی سازمان سنجش، کذب و کلاهبرداری است گفت: کلاهبرداران دفترچه سوالات کنکور سال 98 را با عنوان دفترچه سوالات کنکور سال جاری در فضای مجازی منتشر کردند؛ بنابراین داوطلبان گول این کلاهبرداری ها را نخورند.

سازمان سنجش: انتشار دفترچه سوالات کنکور در فضای مجازی کذب است

به گزارش ایسنا، دکتر ابراهیم خدایی در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی کنکور 99 در دانشگاه الزهرا، در مورد شایعه فروش سوالات آزمون طی روز های اخیر گفت: در مورد امنیت سوالات امتحانی کنکور و لو رفتن آن ها باید بگویم که پاسخ دقیق به این شایعه زمان زیادی نمی برد. زیرا همین امروز سوالات آزمون داوطلبان گروه آزمایشی هنر 2 ساعت پس از اتمام این آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

وی در ادامه توضیح داد: هر کسی ادعا دارد سوالات کنکور 99 لو رفته است می تواند آن سوالات را با سوالاتی که بعد از آزمون منتشر خواهد شد مقایسه کند؛ بنابراین مباحثی که در این زمینه در فضای مجازی منتشر شده بود آنچنان ناشیانه بوده و کلاهبرداری آن روشن است که با کمی دقت می گردد به دروغین بودن آن پی برد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: کلاهبرداران دفترچه سوالات سال گذشته را با عنوان دفترچه کنکور 99 در فضای مجازی منتشر نموده اند؛ بنابراین هر زمانی که دفترچه های ما منتشر گردد پی بردن به این ادعا آن چنان هم احتیاج به تخصص فنی ندارد و به راحتی می گردد به این کلاهبرداری پی برد.

دکتر خدایی تاکید نمود: الته در نشر اینگونه شایعات داوطلبان کنکور هم مقصر هستند که به این نوع کلاهبرداری ها اعتماد می نمایند. به یقین می گویم این نوع شایعات کذب است و نتایج آن بعد از آزمون تعیین خواهدشد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 422

به "سازمان سنجش: انتشار دفترچه سوالات کنکور در فضای مجازی کذب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان سنجش: انتشار دفترچه سوالات کنکور در فضای مجازی کذب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید