ساختمان تاریخی شهرداری کلاردشت به موزه تبدیل می گردد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، معاون میراث فرهنگی مازندران از تبدیل ساختمان تاریخی شهرداری کلاردشت به موزه تاریخ شهر اطلاع داد.

ساختمان تاریخی شهرداری کلاردشت به موزه تبدیل می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، مهدی ایزدی روز دوشنبه 12 خردادماه 99 در جلسه فرمانداری کلاردشت با تأکید بر ظرفیت و پتانسیل های بالقوه کلاردشت گفت: این شهرستان می تواند با استفاده از امکانات موجود به عنوان قطب فرهنگی بسیار غنی مازندران مطرح گردد.

او همچنین به تپه کلار، ابنیه تاریخی سرم سازی و دخانیات، کاخ اجابیت و روستاهای بافت تاریخی مثل شکرکوه، پیمبور و همچنین ثبت جهانی فرش کلاردشت و شهر ملک جو به عنوان شاخص ترین جاذبه های کلاردشت اشاره نمود و اضافه نمود: ساختمان شهرداری کلاردشت به موزه تاریخ شهر تبدیل خواهد شد.

معاون میراث فرهنگی مازندران بابیان اینکه وجود موزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری از جمله دغدغه های وزارتخانه است اعلام نمود: به زودی طرح مطالعاتی ایجاد موزه تاریخ شهر کلاردشت با انتخاب مشاور تدوین خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 225

به "ساختمان تاریخی شهرداری کلاردشت به موزه تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان تاریخی شهرداری کلاردشت به موزه تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید