زامهران: زودتر از آن چیزی که همه فکر می نمایند شرایط مان در جدول تغییر می نماید، مقابل سپاهان دنبال تساوی نیستیم

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد، شاگردان ساکت الهامی در ملاقات مقابل سپاهان تنها به دنبال کسب سه امتیاز هستند.

زامهران: زودتر از آن چیزی که همه فکر می نمایند شرایط مان در جدول تغییر می نماید، مقابل سپاهان دنبال تساوی نیستیم

حسین زامهران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط تیمش در آستانه بازی با سپاهان گفت: شرایط تیم خوب است و تمرینات بسیار خوبی را در این تعطیلی لیگ انجام دادیم تا آماده بازی با سپاهان شویم. ما در بازی با پرسپولیس هم دنبال دریافت یک امتیاز یا انجام یک بازی بسته نبودیم و هدف مان برد بود، ولی گل زودهنگامی که خوردیم شرایط مان را در استادیوم آزادی سخت کرد. با این حال باخت قبلی را فراموش کردیم و حالا فقط به بازی بعدی فکر می کنیم.

وی در خصوص ملاقات تیمش مقابل سپاهان هم خاطر نشان کرد: ما در همه بازی ها فقط برای برد بازی می کنیم و در بازی با سپاهان هم محکوم به برد هستیم تا در جدول خودمان را تکان بدهیم. سپاهان تیم خوبی است، ولی ما در قائمشهر بازی داریم و با توجه به شرایط میزبانی نهایت کوشش خودمان را می کنیم تا این بازی را ببریم. ما دنبال مساوی نیستیم و حتماً باید این بازی را ببریم که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر همچنین راجع به شانس ماندن این تیم در لیگ برتر گفت: از زمانی که آقای الهامی به تیم اضافه شده است نتایج خوبی گرفتیم و فقط بازی با پرسپولیس را واگذار کردیم. ما تیم خوبی داریم و شک نکنید که در لیگ برتر می مانیم. مطمئناً خیلی زودتر از آن چیزی که همه فکر می نمایند شرایط مان در جدول تغییر خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 855

به "زامهران: زودتر از آن چیزی که همه فکر می نمایند شرایط مان در جدول تغییر می نماید، مقابل سپاهان دنبال تساوی نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زامهران: زودتر از آن چیزی که همه فکر می نمایند شرایط مان در جدول تغییر می نماید، مقابل سپاهان دنبال تساوی نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید