خبرنگاران پاویون ملی ایران در هفته فناوری های برتر 2020 برپا می گردد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، تهران- خبرنگاران- پاویون ملی ایران در هفته فناوری های برتر 2020 روسیه شامل نمایشگاه های بین المللی سویاز 2020 و ناوی تک 2020 برای حضور شرکت های دانش بنیان، خلاق و نوآور با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برپا می گردد.

خبرنگاران پاویون ملی ایران در هفته فناوری های برتر 2020 برپا می گردد

به گزارش روز دوشنبه معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، پاویون ملی ایران در هفته فناوری های برتر 2020 روسیه 12 تا 16 آبان ماه امسال با حمایت مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، برپا می گردد.

براساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت های دانش بنیان خلاق و فناور تا سرانجام شهریور جاری فرصت دارند برای ثبت نام در این پاویون اقدام نمایند.

امسال نمایشگاه سویاز 2020 با موضوعات شهر هوشمند، اینترنت اشیا، تجهیزات مخابرات و خدمات و سرویس 5G، شبکه های انتقال دیتا، زیرساخت های مخابراتی و شبکه ای، ارتباطات ماهواره ای، ارتباطات رادیویی، ارتباطات همراه و کابل و تجهیزات مخابراتی برگزار می گردد.

همچنین علاقه مندان به مباحث مراکز پردازش داتا-پردازش، نرم افزار و خدمات، سامانه های تغذیه الکتریکی، نرم افزارهای روسی، فناوری های آی پی، رادیو و تلویزیون، هوش مصنوعی هم می توانند در این نمایشگاه حضور یابند.

نمایشگاه ناوی تک هم در موضوعات مختلفی مانند سیستم های مانیتورینگ حمل ونقل، به کارگیری و اتصال خدمات ناوبری به وسایل نقلیه، اینترنت اشیا، در بخش حمل ونقل، امنیت سایبریدر حمل ونقل، سامانه های اطلاعات جغرافیایی هوشمند و خدمات آن، سامانه های اطلاعات حمل ونقل هوشمند و غیره هم برگزار می گردد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.tesc.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 447

به "خبرنگاران پاویون ملی ایران در هفته فناوری های برتر 2020 برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پاویون ملی ایران در هفته فناوری های برتر 2020 برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید