خبرنگاران نقش راهبردی کارگران در چرخه فراوری بی بدیل است

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، بجنورد- خبرنگاران- استاندار خراسان شمالی نقش کارگران را در پیشبرد اهداف مالی و گرداندن چرخه فراوری بی بدیل و تابلویی زیبا از کوشش و همت گفت.

خبرنگاران نقش راهبردی کارگران در چرخه فراوری بی بدیل است

به گزارش خبرنگاران محمد علی شجاعی روز شنبه شب در پیامی در آستانه هفته کار و کارگر (پنجم تا 12 اردیبهشت) ضمن تبریک این هفته به تمام کوششگران عرصە کار و فراوری در استان خراسان شمالی گفت. روز کار و کارگر نباید تنها به یک روز ختم گردد، بلکه مسوولان در تمامی روزهای سال باید در تب و تاب تجلیل از مقام والای کارگر باشند به خصوص هم اکنون که شاهد ایپدمی کرونا هستیم این کارگران ، با کوشش های شبانه روزی خود اجازه توقف چرخ فراوری را ندادند.

نماینده عالی دولت در استان مازندران توضیح داد : کارگران در دوران تحریم های ظالمانه دشمنان نظام هم ثابت کردند که به رغم فشار مضاعف ، آنان در هر شرایط و فشار مالی تحمیل شده هم می توانند مدیریت این نقش مهم را در جهت عدم توقف چرخ فراوری و اقتصاد ایفا نمایند و اهمیت نقش آنان کمتر از کادر درمان نیست.

شجاعی اعلام نمود :در این راستا دولت نیز با ارائه راهکارهای قابل توجه درصدد کاهش مسائل این قشر زحمتکش است تا تمامی حق و حقوق آنان را به درستی احقاق کند چون یکی از اقشار مهم در توسعه و شکوفایی مالی همین کارگران هستند.

استاندار خراسان شمالی تدوین 22 آئین نامه برای صیانت از نیروی کار، کاهش 15 روزه رسیدگی به شکایات کارگران و معین تکلیف قراردادهای موقت پس از 30 سال مهمترین عملکرد دولت تدبیر و امید در حمایت از کارگران گفت و هر آنچه که در توان داشته باشیم برای حمایت از این اقشار بی ریا انجام خواهیم داد.

شجاعی اظهارداشت : در این استان نیز با انسجام و هم افزایی بین تمام اجزای حاکمیت، همیشه سعی بر حمایت از کارگران شده تا چرخه فراوری با قدرت و قوت بیشتری بچرخد.

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی با تبریک فرارسیدن هفتە کار و کارگر را بە تمام کارگران با عزت و پرکوشش استان خراسان شمالی و خانوادە های آنان و آرزوی صحت و سلامت برای سلامتی همگان براز امیدواری کرد تا در امسال با کار و کوشش مضاعف بر افتخارات ایران عزیز بیفزاییم و گام های عظیم و عملیاتی برای تحقق کامل شعار سال کە از سوی رهبر معظم انقلاب بە سال فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شدە است، برداریم.

هفته کار و کارگر در ایران از پنجم اردیبهشت ماه شروع می گردد و تا یازدهم همین ماه ادامه دارد.

در استان خراسان شمالی بیش از 84 هزار و 900 نفر کارگر از مزایای بیمه برخوردار هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 854

به "خبرنگاران نقش راهبردی کارگران در چرخه فراوری بی بدیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نقش راهبردی کارگران در چرخه فراوری بی بدیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید