خبرنگاران مرکز فوریت های بررسی مسائل تولید در بوشهر راه اندازی می شود

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، بوشهر-خبرنگاران- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مسائل واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری بزودی در بوشهر راه اندازی می شود.

خبرنگاران مرکز فوریت های بررسی مسائل تولید در بوشهر راه اندازی می شود

سید حسین حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: در مرکز فوریت کنندگان تمام دستگاه هایی مرتبط با حل مسائل تولید و طرح های سرمایه گذاری باید با اختیار تام حضور داشته باشند.

وی بیان نمود: این دستگاه ها باید آمادگی لازم داشته باشند تا با مشخص محل فعالیت مرکز فوریت بررسی مسائل واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری حضوری پررنگ و موثر داشته باشند.

حسینی ادامه داد: هر دستگاه اعم از دستگاه های عضو و غیر عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در مرحله نخست خودش وظیفه حل مشکل واحد صنعتی را دارد و در صورت حل نشدن باید آن را در سطح ملی پیگیری کند و در صورتی که در سطح ملی حل نشد در مرحله سوم آن را در کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع دهد.

وی اضافه نمود: هر کدام از دستگاه های حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن نیز وظیفه دارند در دستگاه خود یک کمیته مستقل مرتبط با حل مسائل واحدهای تولیدی داشته و موضوع ها را پیگیری کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار کرد: در این نشست ها باید یک معاون مستقل وجود داشته باشد تا در حوزه های گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن کارها را به صورت مستقل پیگیری شود.

وی گفت: یک سامانه نیز پیش راه اندازی شده و برای کارگروه تسهیل درخواست متقاضیان به صورت الکترونیکی دریافت و در کارگروه مورد بررسی قرار می گیرد.

حسینی اضافه نمود: این سامانه همان سامانه بهین یاب با ساز و کار جدید است که زمینه ارائه خدمات بیشتری برای متقاضیان را فراهم کند.

وی بیان نمود: در ارتباط با تسهیلات رونق تولید طرح های جدید بخش صنعت شامل 6 طرح به مبلغ 720 میلیارد ریال نشست کارشناسی آنها برگزار شده که در قالب سرمایه در گردش و سرمایه ثابت به متقاضیان پرداخت می شود.

حسینی اظهارداشت: در استان بوشهر تا به امروز 76 درصد تسهیلات بند الف بخش صنعت جذب شده که انتظار است مابقی آنها نیز بزودی جذب شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 502

به "خبرنگاران مرکز فوریت های بررسی مسائل تولید در بوشهر راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرکز فوریت های بررسی مسائل تولید در بوشهر راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید