خبرنگاران عشق بازیچه ی تماشا با صدای سالار عقیلی منتشر شد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، تهران- خبرنگاران- قطعه عشق بازیچه تماشا براساس غزلی از مهدی مظاهری با آهنگسازی پیمان خازنی و صدای سالار عقیلی منتشر شد.

خبرنگاران عشق بازیچه ی تماشا با صدای سالار عقیلی منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، عشق بازیچه تماشا یکی از قطعه های آلبوم اینکه دلتنگ توام است. کریم قربانی (نوازنده ویلنسل)، میثم مروستی (نوازنده ویلن)، پیغام سوری (نوازنده پیانو)، فرشید حفظی فر (نوازنده ابوا) و پریسا دلفانی (همخوان سوپرانو) هنرنمایی نموده اند.

پیشتر یادداشتی از محمد علی بهمنی درباره آهنگ عشق بازیچه تماشا منتشر شده که بهمنی در آن نوشته بود: اگر این آلبوم را تا این لحظه نشنیده اید پیشنهاد می کنم در این روزهای کرونایی، این رپرتوار ایرانی را با شنیدن این موسیقی شروع کنید که موسیقی آن اثر پیمان خازنی و شعرش از مهدی مظاهری است و بر اساس غزلی بنا شده است که دارای جنبه های بالای موسیقیایی و اجتماعی است؛ غزلی که به نوعی شاخصه این شاعر جوان محسوب می گردد.شاید بتوان گفت این قطعه محور زیبایی شناسی این مجموعه به حساب می آید.

انتخاب این اثر در میان این آلبوم به خاطر یکپارچگی آن است که از ابتدا تا خاتمه از یک جهت واحد شروع و خاتمه می یابد و ما با یک ملودی پردازی چند تکه و شاید بهتر باشد بگویم تکه تکه به هم متصل شده، روبرو نیستیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 666

به "خبرنگاران عشق بازیچه ی تماشا با صدای سالار عقیلی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عشق بازیچه ی تماشا با صدای سالار عقیلی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید