خبرنگاران رییس جمهوری عراق با سفیر روسیه در بغداد ملاقات کرد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، بغداد - خبرنگاران - برهم صالح رییس جمهوری عراق در ملاقات سفیر روسیه در بغداد بر اهمیت کاهش تنش در منطقه و موضوع عراق در ارتقای امنیت و ثبات آن تاکید نمود.

خبرنگاران رییس جمهوری عراق با سفیر روسیه در بغداد ملاقات کرد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران؛ صالح چهارشنبه در کاخ ریاست جمهوری عراق ماکسیم ماکسیموف سفیر روسیه در عراق را به مناسبت انتها دوره ماموریتش به حضور پذیرفت.

طبق مفاد بیانیه دفتر ریاست جمهوری عراق؛ صالح در این ملاقات در خصوص روابط دو جانبه بطوریکه دیدگاهها را به هم نزدیک کند و نیز راه های تقویت و گسترش افق همکاری و اقدامات مشترک در زمینه های مختلف برای تأمین منافع متقابل دو کشور گفت وگو کرد.

علاوه بر این تحولات منطقه ای و بین المللی مورد علاقه مشترک روسیه و عراق مورد آنالیز نهاده شد و بر تعهد گفت وگو برای تقویت صلح و امنیت منطقه تأکید شد.

رییس جمهوری عراق تأکید کرد لزوم کوشش های مشترک منطقه ای و بین المللی برای مقابله با تروریسم و کاهش تنش هایی که بر فرصت های توسعه و رفاه برای مردم منطقه تأثیر منفی می گذارد و اهمیت اقدام مشترک و غلبه بر مسائل حل نشده برای اینکه عراق در ارتقای امنیت و ثبات محوری باشد مورد علاقه ماست.

سفیر روسیه نیز بر تجدید حمایت کشورش از ثبات عراق و تقویت حاکمیت آن و تمایل به تقویت پیوندهای روابط در همه زمینه ها تاکید نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 852

به "خبرنگاران رییس جمهوری عراق با سفیر روسیه در بغداد ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس جمهوری عراق با سفیر روسیه در بغداد ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید