خبرنگاران شرح پلیس درخصوص حمله به نیروهای جهادی مهرشهر دزفول

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، دزفول- خبرنگاران- فرمانده انتظامی دزفول در مورد ماجرای شب گذشته مهر شهر و حمله به نیروهای جهادی مسجد این منطقه توضیحاتی ارائه داد.

خبرنگاران شرح پلیس درخصوص حمله به نیروهای جهادی مهرشهر دزفول

روح اله گراوندی شامگاه دوشنبه به رسانه های دزفول اظهار داشت: در پی حمله افرادی ناشناس به نیروهای جهادی مسجد مهرشهر در شامگاه روز یکشنبه و مصدومیت آنها، پس از اعلام این خبر ماموران کلانتری 11 دزفول برای آنالیز موضوع به محل اعزام شدند و نسبت به تنظیم صورتجلسه اولیه و اخذ اظهارات مصدومان اقدام کردند.

وی با بیان اینکه مصدومان برای مداوا به بیمارستان اعزام شدند اضافه کرد: پلیس از بدو این حادثه تمام کوشش خود را برای شناسایی و دستگیری افراد ناشناس شروع کرد که این اقدامات تا حصول نتیجه ادامه دارند.

سرهنگ گراوندی درخصوص برخورد نامناسب ماموران پلیس در این حادثه نیز گفت: فرماندهی انتظامی پس از آنالیز موضوع بلافاصله با مامور متخلف و مسئول مستقیم وی برخورد سازمانی مناسب را اعمال کرد و عصر امروز نیز با دعوت از این کوششگر از آنها دلجویی شد.

وی اضافه کرد: پلیس همیشه قدردان زحمات گروه های جهادی، جهادگران عرصه سلامت و تمام کسانی است که در صف مبارزه با بیماری منحوس کرونا هستند.

فرمانده انتظامی دزفول از تعامل شهروندان با پلیس قدردانی کرد و گفت: مردمداری و رعایت حقوق شهروندی از شاخصه های اصلی ماموران انتظامی است.

روز دوشنبه انتشار تصاویری از حمله بعضی افراد ناشناس به نیروهای جهادی که در حال ضد عفونی معابر و خیابانهای مهرشهر دزفول بودند موجب واکنش هایی در فضای مجازی شد.

در تصاویر منتشر شده نیروهای جهادی مصدوم و از برخورد نامناسب نیروی انتظامی با جهادگران انتقاد شده بود.

احداث کلانتری یکی از مطالبات مهم اهالی مهرشهر دزفول با بیش از 10 هزار نفر جمعیت است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 255

به "خبرنگاران شرح پلیس درخصوص حمله به نیروهای جهادی مهرشهر دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرح پلیس درخصوص حمله به نیروهای جهادی مهرشهر دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید