خبرنگاران استاندار زنجان: هلال احمر صندلی مهمی در مدیریت حوادث دارد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، زنجان - خبرنگاران - استاندار زنجان گفت: جمعیت هلال احمر صندلی بسیار مهمی در استانها و حوادث مختلف دارد.

خبرنگاران استاندار زنجان: هلال احمر صندلی مهمی در مدیریت حوادث دارد

به گزارش خبرنگاران، فتح الله حقیقی شامگاه یکشنبه در چهارمین جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان زنجان اضافه کرد: عملکرد ستاد پیشگیری و مدیریت بحران رضایت بخش و مطلوب است که رتبه اول را در سطح کشور بدست آورد.

وی اظهارداشت: این مهم به واسطه حضور هماهنگ و هم افزایی مدیران استان زنجان در بحران های متفاوت است که این مهم جای خرسندی دارد که امید داریم این جهت سال آینده با قدرت و قوت ادامه داشته باشد.

استاندار زنجان گفت: هر چند انتصاب مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاخیر انجام شد، اما یکی از فرزندان توانمند استان به این سمت انتخاب شد.

حقیقی تاکید نمود: از زمانی که در استان هستم در کوشش بوده ام فرزندان زنجان مدیریت را به دست بگیرند و در همه مسوولیت ها تعداد قابل توجهی از مدیران استان تغییر یافته و همه کوششمان این بود که در صورت امکان اولویت با افراد بومی باشد.

وی اعلام نمود: مدیرعامل هلال احمر استان نیز از مدیران بومی زنجان هستند.

استاندار زنجان از خدمات و کوشش های هلال احمر استان زنجان در مورد مبارزه و پیشگیری از کرونا قدردانی کرد و گفت: انتظار داریم در زمینه کوشش جدی تر و توسط هلال احمر تقویت گردد.

حقیقی با قدردانی از همه دستگاه های خدمات رسان در مدیریت وقوع کولاک شامگاه آدینه در اتوبان زنجان به قزوین گفت: مدیرعامل هلال احمر استان، مدیرکل بحران و راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان در این جهتهای ارتباطی حضور داشتند.

حقیقی ادامه داد: قرنطینه روستائیان مبتلا به کرونا در شهرستان ماهنشان انگیزه را بیشتر کرد تا امکاناتی را فراهم کنیم که اسکان مسافران گرفتار در برف و کولاک بدون مشکل انجام گردد.

وی تاکید نمود: تردد خودروهای گرفتار از جاده قدیم زنجان به قزوین با راهنمایی و مدیریت پلیس راه میسر شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 788

به "خبرنگاران استاندار زنجان: هلال احمر صندلی مهمی در مدیریت حوادث دارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران استاندار زنجان: هلال احمر صندلی مهمی در مدیریت حوادث دارد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار زنجان: هلال احمر صندلی مهمی در مدیریت حوادث دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید