خبرنگاران استاندار تهران یکشنبه دیدار مردمی دارد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، تهران- خبرنگاران- مدیرکل دفتر بازرسی استانداری تهران گفت: برنامه دیدار مردمی استاندار تهران روز یکشنبه 16 شهریور با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

خبرنگاران استاندار تهران یکشنبه دیدار مردمی دارد

به گزارش روز آدینه روابط عمومی استانداری تهران، جمال زنگیشه با اعلام این خبر افزود: برنامه دیدار مردمی انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با شماری از شهروندان استان که به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نشده بود بصورت حضوری در روز یکشنبه 16 شهریور ماه از ساعت 15 الی 16 در محل استانداری تهران برگزار می گردد.

وی یادآورشد: دیدار استاندار تهران با شهروندان این استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور شماری از مدیران کل استانی مرتبط با درخواست های شهروندان برگزار می گردد.

زنگیشه اظهار داشت: همچنین استاندار تهران در همین تاریخ و از ساعت 14 الی 15 به وسیله سامانه سامد(تلفن 111) جوابگوی درخواست ها و مطالبات شهروندان استان تهران خواهد بود.

سامد سامانه ارتباط مردمی دولت با شماره تماس 111 است که شهروندان می توانند مطالبات، پیشنهادات و موارد مورد نظر خود را به وسیله آن به دولتمردان در بخش های مختلف منتقل نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 439

به "خبرنگاران استاندار تهران یکشنبه دیدار مردمی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار تهران یکشنبه دیدار مردمی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید