جان کاستکس نخست وزیر فرانسه شد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، ساعتی بعد از استعفای ادوارد فیلیپ از سِمت نخست وزیری فرانسه، رئیس جمهور این کشور جان کاستکس را به عنوان جایگزین او مامور تشکیل کابینه جدید کرد.

جان کاستکس نخست وزیر فرانسه شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، رسانه ها از مشخص جان کاستکس به عنوان گزینه امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه به عنوان نامزد جایگزین نخست وزیر مستعفی این کشور مشخص کرد.

به گزارش رویترز، کاخ الیزه بیان کرد که رئیس جمهور فرانسه جان کاستکس را به عنوان نخست وزیر مشخص و او را مامور تشکیل کابینه جدید این کشور کرد.

طبق گزارش این رسانه، کاستکس یکی از شهرداران فرانسوی و شخصیتی بود که در زمینه استراتژی دولت به منظور بازگشایی کشور بعد از مقابله با ویروس کرونا نقش ایفا نموده بود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی درباره مشخص نخست وزیر جدید فرانسه ،کاستکسرا یک چهره نه چندان مطرح در فضای سیاسی این کشور خواند.

طبق این گزارش، کاستکس 55 ساله سابقه خدمت در چندین دولت در فرانسه را داشته است و انتظار می رود در کابینه او، تعداد زیادی از اعضای کابینه قبلی تغییر نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 342

به "جان کاستکس نخست وزیر فرانسه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان کاستکس نخست وزیر فرانسه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید