تعداد مرگ و میر کرونا در آمریکا از 12 هزار نفر گذشت

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا به رقم بی سابقه 385 هزار نفر رسیده است.

تعداد مرگ و میر کرونا در آمریکا از 12 هزار نفر گذشت

در این میان تعداد تلفات جانی ناشی از کرونا نیز در آمریکا با ثبت 1356 فوتی جدید طی 24 ساعت گذشته به رقم کلی 12227 نفر رسید.

در عین حال ایالت نیویورک همچنان بالاترین نرخ کرونا و مرگ و میر ناشی از این ویروس را دارد و طی 24 ساعت گذشته 731 مورد مرگ ناشی از ابتلاء به کرونا مربوط به این ایالت بوده است.

در همین ارتباط نیز اندرو کومو فرماندار ایالت نیویورک با تائید این آمار افزوده است که شمار کل فوت شدگان ناشی از کرونا در نیویورک به 5 هزار و 489 نفر رسیده است.

به گفته فرماندار نیویورک این تعداد مرگ ومیر ظرف 24 ساعت گذشته، بالاترین آمار مرگ ومیر روزانه ای است که این ایالت از زمان شروع بحران شیوع کرونا تجربه نموده است.

آمار مرتبط با مبتلایان به کرونا در آمریکا در حالی مطرح شده که عملکرد دولت ترامپ در ارتباط با مقابله با شیوع این بیماری به شدت زیر سوال است و بسیاری پیش بینی نموده اند که بحران شیوع کرونا در آمریکا ممکن است به ضرر کامل ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور منجر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 158

به "تعداد مرگ و میر کرونا در آمریکا از 12 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مرگ و میر کرونا در آمریکا از 12 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید