تشکیل آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون هاکی در سال 1398

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون هاکی در سال 1398 با حضور بهرام قدیمی رئیس و دیگر اعضاء فدراسیون امروز تشکیل شد.

تشکیل آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون هاکی در سال 1398

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، در این جلسه عملکرد سال 1398 توسط بهرام قدیمی ریاست فدراسیون ارائه شد و کامران کتال در خصوص کلیات گزارش مالی فدراسیون صحبت کرد. همچنین حسن اباذری دبیر فدراسیون برنامه های اجرا شده در سال 1398 و همچنین برنامه عملیاتی سال 1399 را ارائه کرد.

بهرام قدیمی گفت: در یازده ماه گذشته و از ابتدای اردیبهشت ماه کار جدی ما در هاکی کشور آغاز شد. از همان آغاز کار نسبت به دشواری های اجرایی در توسعه عمومی هاکی هم در داخل سالن و هم در چمن واقف بودم. می دانستم در تهران بزرگ حتی یک سالن اختصاصی و یا خانه هاکی وجود ندارد.

وی افزود: در بخش هاکی روی چمن، آنچه را بیش از 40 سال پیش و در استادیوم ورزشی آزادی داشتیم، تقدیم فوتبالیست ها کردیم و در آغاز کار هیچ جایی که بتوانیم در تهران بر روی چمن هاکی بازی کنیم را نداشتیم. با همه این احوال و آگاهی از تمامی کمبودها به ویژه از نظر مالی، با توکل به قادر متعال، همت بلند و حمایت مسئولان محترم ورزش کشور در وزارت و کمیته ملی المپیک و بهره مندی از سرمایه های انسانی هاکی آغاز به کار کردیم.

رئیس فدراسیون هاکی با اشاره به برنامه های پیش روی این فدراسیون گفت: در برنامه های پیش روی فدراسیون مسابقات قهرمانی آسیا در هاکی داخل سالن بانوان و آقایان واقع شده است و ما نیز برای اثبات توان و تداوم افتخاراتمان، ده اردوی آمادگی تیم های ملی را در هر دو بخش بانوان و آقایان برگزار کردیم. تیم ملی بانوان را پس از حدود ده سال غیبت، به این رویداد اعزام کردیم که در نهایت تیم مردان نیز قهرمان آسیا شد و بانوانمان هم در رنکینگ قهرمانی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: کار سختی در حوزه های مختلف از جمله احیای هاکی روی چمن که نسخه اصلی هاکی در جهان به شمار می رود و در ردیف ورزش های المپیکی است، آغاز کردیم که در بخش آموزش برای نخستین بار دوره آموزشی هاکی روی چمن با حضور مدرس بین المللی در شهر تبریز برگزار گشت.

در پایان جلسه برنامه عملیاتی پیشنهادی سال 1399 جهت بررسی و تصویب ارائه گشت و به تصویب اعضاء هیئت رئیسه فدراسیون رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 84

به "تشکیل آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون هاکی در سال 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون هاکی در سال 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید