ترجمه و گردآوری کتاب کووید 19 ازسوی پژوهشگران یزدی

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، ابراهیم سلمانی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشگی یزد در این باره به خبرنگار خبرنگاران در یزد، گفت: با انتشار ویروس کرونا با عنوان کووید 19، فعالیت های تحقیقاتی متعددی در دنیا انجام و سعی شد زوایای آشکار و پنهان این ویروس به جامعه معرفی گردد. محققان در کشور ما هم سعی نموده اند یافته های خود را با دانشمندان سایر کشورها، مبادله نمایند.

ترجمه و گردآوری کتاب کووید 19 ازسوی پژوهشگران یزدی

وی ادامه داد: محققان چینی پس از شیوع این ویروس به پژوهش های متعددی پرداختند و این اطلاعات را در منابع مکتوب و غیرمکتوب به اشتراک گذاشتند؛ نمونه ای از این پژوهش ها با عنوان یافته ها و تجربیات پزشکان و کادر درمانی توسط دانشکده ژ- جیانک چین و به قلم پرفسور تینگ بو لیانگ به کتاب تبدیل شد.

سلمانی اعلام کرد: محققان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز به منظور استفاده از این کتاب، ترجمه و گردآوری این یافته ها را انجام دادند که استادان کمالی، کلانتر، محمدحسین زارع، مسعود منتظرقائم و عاطفه جبالی این کتاب را منتشر کردند.

وی اعلام کرد: مباحث مطرح شده در این کتاب در رابطه با مدیریت پیشگیری و کنترل، مدیریت تشخیص، پرستاری و مراقبت از بیماری و بیماران کووید 19 است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 204

به "ترجمه و گردآوری کتاب کووید 19 ازسوی پژوهشگران یزدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترجمه و گردآوری کتاب کووید 19 ازسوی پژوهشگران یزدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید