ترامپ به عکس روسای جمهور دموکرات آمریکا هم رحم نکرد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، تابلو تصاویر بوش و کلینتون به اتاقی منتقل شده که کمتر در معرض دید قرار گرفته است و تصاویر دو رئیس جمهور جمهوری خواه متعلق به بیش از یک قرن پیش، جایگزین آن ها شد.

ترامپ به عکس روسای جمهور دموکرات آمریکا هم رحم نکرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از برنا، پرتره های بیل کلینتون و جورج دبلیو بوش ، رؤسای جمهوری اسبق آمریکا از ورودی اصلی کاخ سفید برداشته و یه یکی از اتاق های کم رفت و آمد منتقل شد.

تابلو تصاویر بوش و کلینتون به اتاقی منتقل شده که کمتر در معرض دید قرار گرفته است و تصاویر دو رئیس جمهور جمهوری خواه متعلق به بیش از یک قرن پیش، جایگزین آن ها شد. تابلوهایی که در این قسمت از ورودی کاخ سفید هستند، در هنگام مراسم رسمی در معرض دید بیشتری قرار گرفته است.

بنا به گزارش سی ان ان، اتاقی که تصاویر بوش و کلینتون به آنجا منتقل شد، بیشتر به عنوان انبار مورد استفاده قرار می گیرد. سی ان ان معتقد است که دونالد ترامپ احتمالا از مواجهه هر روزه با تصاویر این دو خرسند نبوده است. موضوع جالب توجه اینکه، چند روز پس از سفر اخیر رئیس جمهور مکزیک به آمریکا و حضور او در کاخ سفید در 8 ژوئیه، پرتره روسای جمهور سابق این کشور از راهرو اصلی این عمارت برداشته شد.

همچنین گفته می گردد پرتره باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا در دوره اول ریاست جمهوری ترامپ به طور رسمی رونمایی نخواهد شد. این موضوع از روابط تلخ میان روسای جمهوری چهل و چهارم و چهل و پنجم آمریکا حکایت دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 368

به "ترامپ به عکس روسای جمهور دموکرات آمریکا هم رحم نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به عکس روسای جمهور دموکرات آمریکا هم رحم نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید