بهره برداری از 21 هزار واحد مسکن مهر تا پایان خرداد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، تهران (پانا)- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از افتتاح بیش از 21 هزار واحد مسکن مهر در خرداد ماه امسال خبر داد.

بهره برداری از 21 هزار واحد مسکن مهر تا پایان خرداد

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه از مجموع 21 هزار واحد 6 هزار و چهارصد واحد آن در شهرهای بالای 25 هزار نفر توسط سازمان ملی زمین و مسکن، 13 هزار واحد توسط شرکت عمران شهرهای جدید و نزدیک به یک هزار واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر و توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بار دیگر تاکید کرد که واحدهای مسکن مهر بدون معارض تا خاتمه کار دولت دوازدهم در تمامی کشور به اتمام می رسد و واحدهایی که مسائل حقوقی دارند نیز پس از تعیین تکلیف در چرخه ساخت وساز قرار خواهند گرفت.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، گفتنی است از شروع عملیات اجرایی طرح مسکن مهر ساخت بیش از 2 میلیون واحد مسکونی در دستور کار دولت قرار گرفته است که فرایند اجرایی آنها در شهرهای با جمعیت بیش از 25 هزار نفر بر عهده سازمان ملی زمین و مسکن، در شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در شهرهای جدید بر عهده شرکت عمران شهرهای جدید بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 929

به "بهره برداری از 21 هزار واحد مسکن مهر تا پایان خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 21 هزار واحد مسکن مهر تا پایان خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید