اینستاگرام امکان مشارکت عمومی در استوری را برای نخستین بار فراهم کرد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، در پی انتشار استیکر های لینک در استوری، اینستاگرام استیکر جدیدی با نام Add Yours به استوری های خود اضافه کرده که کاربران با این استیکر ها قادر خواهند بود تا تصاویر خود را در رابطه با یک موضوع به اشتراک بگذارند. این پلتفرم استیکر Add Yours را به عنوان راهی برای ایجاد موضوعات عمومی در استوری ها توصیف کرده و همچنین اشاره می کند این اولین بار است که راهی برای مشارکت عمومی مردم در قالب استوری به اینستاگرام اضافه شده است.

اینستاگرام امکان مشارکت عمومی در استوری را برای نخستین بار فراهم کرد

کاربران با استفاده از استیکر Add Yours در واقع با یک تیر دو نشان می زنند. این یعنی با قرار دادن این استیکر در استوری خود، هم از دیگر کاربران می خواهند تا استوری های خود را در این بخش آپلود کنند و هم افراد تازهی را برای فالو کردن پیدا خواهند کرد. هنگامی که بر روی این استیکر کلیک می کنید، پروفایل همه کاربرانی که در این بخش مشارکت کرده اند به شما نشان داده می شود که شما می توانید استوری آن ها را ببینید.

قابلیت تازه اینستاگرام در حال حاضر برای برخی منطقه ها فعال شده و احتمالا شما هم در به روزرسانی بعدی این ویژگی را در استوری خود خواهید داشت. این استیکر از شما می خواهد پروفایل صفحه اینستاگرام خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. با لمس این استیکر تمامی افرادی که تا آن لحظه در این چالش شرکت کرده اند و تصاویر خود را به اشترک گذاشته اند، در پایین صفحه معین می شوند و می توانید تصاویر آن ها را بدون نیاز به شرکت کردن در چالش، ببینید.

این ابزار می تواند به اینستاگرام کمک کند تا با تعامل بیشتر کاربرانش، به خصوص جوانان، آن ها را ترغیب به ماندن در این پلتفرم کند. گزارش های اخیر حاکی از آن است که بسکمک از کاربران نسل جوان اینستاگرام تمایل بیشتری به سایر پلتفرم های رقیب نظیر تیک تاک پیدا کرده اند. به نظر می رسد که اینستاگرام با این قابلیت تازه نسل جوان را هدف قرار داده تا با استفاده از این استیکر ها و تعامل بیشتر با یک دیگر رضایت آن ها جلب کند. بد نیست بدانید که این پلتفرم از سال 2018 در تلاش برای جذب نوجوانان به اینستاگرام میلیون ها دلار هزینه کرده است.

همان طور که اشاره شد، اینستاگرام هفته گذشته استیکر لینک را هم به استیکر های استوری خود اضافه کرد. این استیکر عملکردی مشابه سایر استیکرها دارد. شما می توانید با پیدا کردن این استیکر و کپی کردن آدرس URL، آن را به همراه عکس یا ویدیوی خود استوری کنید. اینستاگرام می گوید که در حال کار بر روی گزینه هایی برای کاربران است تا استیکر را سفارشی کنند که اطلاعات بیشتری را درباره صفحه ای که کاربران به آن هدایت می شوند، به آن ها بدهد.

برخلاف روش قبلی که در آن مخاطب باید صفحه را به سمت بالا می کشید تا لینک باز شود، در این روش لینک ها درون خود استیکر قرار می گیرند و با یک لمس، شما را به آدرس اینترنتی مد نظر منتقل می کنند. افزون بر این، کاربران می توانند به استوری هایی که از این استیکرها استفاده می کنند پاسخ دهند، در حالی که در استوری های لینک دار قبلی این امکان وجود نداشت. شایان ذکر است که همه افراد نمی توانند از این قابلیت تازه استفاده کنند. این قابلیت برای حساب های کاربری تازه و آن هایی که اغلب اطلاعات نادرست و محتواهای خشونت بار را منتشر می کنند، اضافه نخواهد شد. اینستاگرام اعلام کرده که این اقدام، بخشی از تلاش هایش برای محدود کردن محتوای مضر در این پلتفرم است.

اینستاگرام اکنون اشتراک گذاری لینک ها را زیر نظر خواهد گرفت و مراقب نشر اطلاعات نادرست و اسپم خواهد بود. همچنین علاوه بر این دو استیکر تازه، این پلتفرم بر روی قابلیت تازه فروشگاه های تابع که برای اولین بار در رویداد هفته Creator در ماه ژوئن مطرح شد کار می کند. فروشگاه های تابع، فرمت تازهی از فروشگاه های خرید موجود در فیسبوک هستند. اما آخرین نسخه از این فروشگاه ها به سازندگان اجازه می دهد تا محصولاتشان را برای فروش در دسترس کاربران قرار دهند. اینستاگرام همچنین بر روی قابلیت های تازه صندوق پیام ورودی کار می کند تا برند ها به راحتی بتوانند با اسپانسرهای خود ارتباط برقرار کنند.

اینستاگرام همچنین در حال کار بر روی قابلیتی است که تولیدکنندگان محتوا را به سهولت در اختیار اسپانسر ها قرار می دهند. با استفاده از این ابزارها، تولیدکنندگان محتوا می توانند برند های دلخواه خود را مستقیما از طریق این پلتفرم شناسایی کنند. علاوه بر این، برندها می توانند بر اساس عواملی مانند تعداد دنبال کنندگان، تولیدکنندگان محتوای متناسب با نیازهای خود را بیابند. اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی در جهان همواره در تلاش است تا با اضافه کردن ویژگی های تازه و کاربردی، در رقابت با دیگر شبکه های اجتماعی مانند تیک تاک یا حتی یوتیوب، کاربران بیشتری را به استفاده حداکثری از پلتفرم خود تشویق کند. باید دید در آینده چه قابلیت هایی به این پلتفرم محبوب اضافه خواهد شد.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1119

به "اینستاگرام امکان مشارکت عمومی در استوری را برای نخستین بار فراهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام امکان مشارکت عمومی در استوری را برای نخستین بار فراهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید