اینزاگی: خودمان 3 امتیاز را به رم تقدیم کردیم

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، سرمربی تیم فوتبال لاتزیو اعتراف کرد که شکست تیمش در دربی دلاکاپیتاله ایتالیا حاصل اشتباهات شاگردان خود او بوده است.

اینزاگی: خودمان 3 امتیاز را به رم تقدیم کردیم

به گزارش خبرنگاران، سیمونه اینزاگی پس از شکست 2 بر صفر لاتزیو برابر رم در دربی پایتخت ایتالیا گفت که انتظار بیشتری از شاگردانش داشته است و آنها را مسبب این باخت دانست. لاتزیو با دو اشتباه فردی دو بازیکن (والاس و فدریکو مارکتی) دو گل را به همشهری قرمزپوش خود تقدیم کرد و این دلیل نارضایتی سیمئونه اینزاگی از عملکرد شاگردانش بود.

او در این خصوص به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما به اندازه کافی انگیزه نداشتیم، اما در نیمه اول یادم نمی آید که رم حتی یک شوت به سمت دروازه ما شلیک نموده باشد. باعث تأسف است که ما این طور بازی را باختیم و خودمان در باخت مان تأثیرگذار بودیم. ما دو گل را به حریف تقدیم کردیم. این اتفاق برای من و بازیکنان مأیوس کننده است. قطعاً انتقاداتی از ما خواهد شد، چون من می دانم که حال و هوای دربی ها چگونه اند.

اینزاگی اضافه نمود: من از تیمم انتظار بیشتری داشتم، اما حریف هم تیم سختکوشی بود که تا حد امکان فشار آورد. رم با پنج نفر دفاع و متواضعانه بازی می کرد. با این حال ما برای یک ساعت به این تیم اجازه زدن حتی یک شوت را هم ندادیم، اما پس از آن دو گل را تقدیم حریف کردیم و این باعث تأسف است.

سرمربی آبی پوشان شهر رم در خاتمه تأکید کرد: والاس تا زمانی که اشتباه ننموده بود واقعاً داشت خوب بازی می کرد. شاید او می خواست با پاس پشت پا توپ را از خط دفاع دور کند، اما شما در بازی حساسی مانند دربی اجازه انجام چنین ریسک هایی را ندارید. ما باختیم اما این باخت به ما برای رشد و پیشرفت یاری خواهد نمود، اگرچه من ترجیح می دادم که این باخت را برابر تیمی دیگر متحمل می شدیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 13

به "اینزاگی: خودمان 3 امتیاز را به رم تقدیم کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی: خودمان 3 امتیاز را به رم تقدیم کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید